بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • اخبار و تازه ها
      عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بانک تجارت با در نظر گرفتن ماموریت خود تاکنون توانسته به سهم خود بخشی از مشکلات صنعت و تولید که نیاز به تامین اعتبارات دارند را حل و فصل کند.
      عضو مجمع نمایندگان گلستان در مجلس گفت: بانک تجارت در زمینه توسعه و اشتغال‌زایی برنامه‌های خوبی دارد که این خود می‌تواند گام موثری برای کشور باشد.
      عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به سابقه بانک تجارت در ارائه خدمات و تسهیلات بانکی به بخش‌های مختلف اقتصادی، خدمت‌رسانی این بانک را مطلوب ارزیابی کرد.
      عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: بانک تجارت بانکی با سوابق طولانی مدت بوده و فعالیت های نوینی در امر ارائه خدمات به مردم دارد.
      سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: ارزیابی بنده تاکنون از عملکرد و سیستم خدمات رسانی بانک تجارت خوب بوده و این عملکرد امیدوار کننده است.
      عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد بانک تجارت در ایجاد شعبات خارج از کشور می تواند در شرایط تحریم راهگشا بوده و در تسهیل امر صادرات و واردات واردات نقش مهمی را ایفا کند.
      ستاره شانس در آسمان "کیهان"
      «همراه بانک تجارت برای من تبدیل به ابزار کار همیشگی شده و اغلب کارهای بانکی خودم را از این طریق انجام می دهم.»
      عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری بانک تجارت با دانشگاه‌های کشور گفت: این بانک با توجه به سابقه طولانی همکاری با قشر دانشگاهیان کشور رضایتمندی بالایی را برای بخش ...
      سلمان سانبلی برنده کرمانشاهی جشنواره همراه بانک تجارت
      من و همکارانم کار دریافت و پرداخت وجه هزاران تن آهن را با سریعترین حالت، کمترین خطا و بیشترین امنیت از طریق همراه بانک تجارت انجام می‌دهیم و این روزها همراه بانک تبدیل به ابزار کار ما شده است.
      برنده جایزه 500 میلیون ریالی همراه بانک تجارت از سبزوار آمد
      «این روزها همراه بانک تجارت و اپلیکیشن تهیه آنلاین غذا دو بخش جدا نشدنی کاسبی من شده‌اند و بدون آنها کارم لنگ می‌زند.»