![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
تلفنبانک سامانه تلفن بانک یکی از خدمات بانکداری الکترونیک است که مشتری میتواند از طریق تلفن ثابت و همراه در هر ساعت از شبانه روز (24 ساعته) بخشی از عملیات بانکی را به صورت غیرحضوری انجام دهد. 81277 تهران و 81277-021 شهرستان ها بانک تجارت در راستای کاهش هزینهها، ارتقاء سطح امنیت و افزایش رضایت مشتریان، امکان ارائه خدمات تلفنبانک را در بستر مرکز ارتباط مشتریان خود (1554) نیز فراهم کرد. مشتریان این بانک در تهران و شهرستانها میتوانند با شماره گیری عدد 1554 و انتخاب کلید «1» از خدمات تلفنبانک تجارت بهرهمند شوند.
مراحل ثبت نام حضوری: • مراجعه به شعبه بانک
خدمات تلفنبانک مبتنی بر حساب های عادی شماره کلیدهای هر خدمت به شرح ذیل است: 1 اطلاع از سه گردش آخر حساب 2 دریافت صورتحساب توسط دورنگار( صورتحساب سی گردش آخر، یک ماهه و صورتحساب طبق تاریخ مورد نظر و قبوض پرداخت شده) 3 تغییر شماره عبور (اولیه pin1 ) 4 عملیات مربوط به پیامک لحظه ای 5 سرویس های ویژه بانک تجارت 6 اطلاع از شماره شبای حساب خود 7 دریافت شماره کارت متصل به حساب 8 سامانه خرید شارژ (top up) خدمات تلفن بانک مبتنی بر شماره کارت برای دارندگان تجارت کارت 1 اعلام موجودی 2 پرداخت قبوض 3 پیگیری قبوض پرداخت شده 4 اعلام مفقودی کارت 5 دریافت شماره حساب اصلی متصل به کارت 6 غیر فعال سازی رمز دوم کارت 7 انتقال شناسه دار به حساب سازمان ها خدمات تلفن بانک تجارت ویژه دارندگان کارتهای عضو شتاب (به غیر از تجارت کارت) دارندگان کارت های عضو شتاب می توانند با وارد کردن شماره کارت و رمز، از خدمات پرداخت قبوض و پیگیری قبوض پرداخت شده، بهره مند شوند. توجه: دریافت رمز دوم کارت های عضو شتاب از طریق دستگاه های خودپرداز بانک صادر کننده کارت امکان پذیر است. مدیریت پیامک لحظه ای با انتخاب عدد 4 در تلفنبانک 1 فعالسازی پیامک لحظه ای 2 تمدید سرویس دریافت پیامک لحظه ایو پرداخت کارمزد 3 تغییر شماره تلفن همراه برای دریافت پیامک لحظه ای 4 غیرفعال سازی پیامک لحظه ای با انتخاب کلید 5 می توانید از خدمات زیر استفاده کنید 1 انتقال وجه بین حساب های تجارت 2 پرداخت قبوض 3 پرداخت اقساط 4 پیگیری پرداخت های غیرحضوری 5 تغییر رمز برای پرداخت های غیرحضوری 6 واریز صورتحساب های شناسه دار (انتقال شناسه دار به حساب سازمان ها و واریز صورت حساب شناسه دار) 7 پیگیری وضعیت چک 8 مسدود کردن خدمات غیرحضوری بر روی حساب 9 خروج از سیستم تجارت من (سامانه خدمات غیرحضوری بانک تجارت): "تجارت من"سامانه خدمات غیرحضوری به منظور تسریع در فرآیند ثبت نام مشتریان در سامانه های خدمات الکترونیک بانک تجارت راه اندازی شده است. دارندگان تجارت می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک، نسبت به فعالسازی یا بازیابی رمز و غیرفعال سازی خدمات الکترونیک اقدام کنند. بهمنظور تسریع فرایند ثبتنام مشتریان در درگاههای خدمات نوین، ثبتنام سرویس تلفنبانک نیز از طریق سامانه خدمات غیرحضوری "تجارت من" فراهم شده است. بر این اساس دارندگان تجارت کارت میتوانند بدون مراجعه حضوری به شعب بانک، از طریق این سامانه به آدرس my.tejaratbank.ir، با واردکردن اطلاعات تجارت کارت خود(شماره کارت، تاریخ انقضای کارت، 2cvv، رمز دوم پویای کارت) نسبت به ثبتنام، غیرفعال سازی یا بازیابی رمز(در صورت فراموشی رمز) سرویس تلفنبانک، بر روی حساب خود اقدام کنند.
آخرین تاریخ به روزرسانی: شهریور ماه 1402 |