بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

طرح های تسهیلاتی

   
 
    • طرح های تسهیلاتی

      طرح های تسهیلاتی


        • طرح تسهیلات غیر حضوری خرید کالا

          بانک تجارت در راستای افزایش قدرت خرید مشتریان و حمایت از کالای باکیفیت داخلی، محصول کالانو را ارائه کرده است. در کالانو، مشتریان می‌توانند تا سقف اعتبار تعیین‌شده توسط بانک از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک، کالای خود را به‌صورت اقساطی خریداری کنند.

          جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


        • معرفی طرح

          بانک تجارت با هدف افزایش قدرت خرید و حمایت از حقوق‌بگیران سازمان‌ها و شرکت‌ها به میزان حقوق ماهانه کارکنان، در قالب طرح تسریع به آنان تسهیلات ارزان‌قیمت پرداخت می‌کند.

          جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


        • تسهیلات مختص زوج های جوان خرید جهیزیه و مایحتاج

          طرح زوج مهر با هدف تسهیل امر مقدس ازدواج و ارائه تسهیلات به زوج های جوان جهت تامین جهیزیه و مایحتاج زندگی طراحی شده است. در این طرح گیرندگان وام قرض‌الحسنه ازدواج از بانک تجارت می توانند با خرید لوازم خانگی از فروشندگان طرف قرارداد بانک جمعا به میزان چهارصد و پنجاه میلیون ریال علاوه بر دریافت وام قرض الحسنه ازدواج از تسهیلات مرابحه به مبلغ سیصد میلیون ریال بهره مند شوند.

          جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


        • معرفی طرح

          تمامی اصناف (اشخاص حقیقی صاحب کسب‌وکار) دارای حساب‌جاری با دسته‌چک یا جاری کارت (بدون دسته‌چک) و سپرده کوتاه‌مدت (به‌غیراز حساب سپرده بلندمدت) نزد بانک تجارت یا تمامی حساب‌های متصل به POS و IPG ، می‌توانند از بسته تسهیلاتی "طرح تصنیف" بهره‌مند شوند.

          جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


        • معرفی طرح

          طرح تسهیلات پویا در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و تکمیل سبد خدمات اعتباری بانک تجارت برای گروه مشتریان بانکداری اشخاص و همچنین تنوع در طرح های تسهیلاتی بانک طراحی و اجرا شده است.
          در این طرح اعطای تسهیلات بر مبنای سپرده‌گذاری در حسابهای قرض الحسنه جاری و سپرده کوتاه مدت در قالب کارت اعتباری بر پایه عقد مرابحه (بدون امکان شارژمجدد) با بازپرداخت 12 الی 36 ماهه، بدون توثیق سپرده و با اخذ کارمزد و نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار پرداخت می‌شود. بازار هدف این طرح اشخاص حقیقی هستند.

          جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


        • بانک تجارت با هدف تشویق مشتریان برای افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت، طرح پویا برتر را برای تمامی گروههای مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی طراحی کرده است.
          در این طرح اعطای تسهیلات بر مبنای سپرده گذاری در حسابهای سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت خاص، در قالب عقد مرابحه با اقساط مساوی و ماهانه و مدت بازپرداخت حداکثر 36 ماهه انجام می شود.

          مدت فروش طرح
          مهلت افتتاح سپرده در این طرح، تا پایان آذر ماه 1401 است

          شرایط سپرده گذاری و اعطای تسهیلات :


          - در طول مدت سپرده گذاری، امکان واریز و برداشت از حساب میسر می باشد.
          - سایر ضوابط سپرده کوتاه مدت (از جمله محاسبه سود به صورت ماه شمار و عدم تعلق سود در صورت برداشت کمتر از یک ماه) برای حساب های طرح مذکور برقرار می باشد.


          سقف تسهیلات اعطایی :
          سقف فردی تسهیلات اعطایی برای مشتریان حقیقی مطابق دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات خرد و نیز مشتریان حقیقی دارنده مجوزات کسبی، مبلغ 2 میلیارد ریال و برای مشتریان حقوقی 20 میلیارد ریال است.


          وثایق و تضامین :
          تسهیلات اعطایی به مشتریان حقیقی مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان و با اخذ حداکثر دو مورد از تضامین و وثایق ذیل امکانپذیر است
          - چک یا سفته متقاضی
          - چک یا سفته توسط ضامن
          - گواهی کسر اقساط از حقوق مشتری یا ضامن
          - ضمانت یک نفر کاسب دارای پروانه کسب معتبر که در زمان اعطای تسهیلات دارای فعالیت اقتصادی باشد
          - قرارداد لازم الاجرا


        • معرفی طرح

          بانک تجارت در راستای ارائه خدمات حرفه ای به مشتریان و خلق ارزش برای مشتریان و خلق ارزش برای مشتریان حقوق بگیر خود و براساس نیاز سنجی این گروه از مشتریان بسته کارنو را ارائه داده است. این بسته شامل سبد متنوعی از تسهیلات و اعتبارات است که کارکنان می توانند تمامی نیازهای تسهیلاتی خود را از طریق استفاده از خدمات این بسته مرتفع کنند. برای استفاده از این بسته کافی است کارکنان حقوق خود را از تجارت دریافت کرده تا بتوانند از مزایای طرح و تسهیلات متنوع این بسته استفاده کنند.

          جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.



        • معرفی طرح :
          این بسته در قالب چهار طرح متناسب با میانگین موجودی حساب مشتریان، نوع تسهیلات درخواستی، میزان نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت منعطف ارائه می‌شود:

          - طرح حامی

          - طرح تسهیل

          - طرح فوری

          - طرح قلک

          جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.



        • معرفی بسته
          طرح همیار بار به‌منظور تنوع‌بخشی به سبد محصولات بانک تجارت و باهدف تأمین مالی شرکت‌های حمل‌ونقل برای پرداخت دستمزد رانندگان بر اساس بارنامه‌های ثبت‌شده رسمی در پلتفرم پی‌بار ارائه‌شده و پلتفرم مذکور به‌عنوان زیرساخت فنی این طرح مورد استفاده قرار می‌گیرد.


          جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.