بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • نوشته های من- خرداد 1402

      مسئولیت اجتماعی؛ رسالت ماندگار تجارت

      این روزها مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها یکی از مفاهیم کلیدی در دنیای کسب‌وکار به شمار می‌رود و رابطه مستقیمی با توسعه پایدار جوامع دارد. در یک تعریف کلان مسئولیت اجتماعی به این معناست که سازمان‌ها علاوه بر وظایف معمول خود، از طریق رفتار پیشگیرانه و اصلاحی به مدیریت تاثیرات و پیامدهای ناشی از فعالیت‌های خود و همچنین اجرای یک سری اقدامات خیرخواهانه برای اقشار آسیب دیده جامعه در راستای تحقق اهداف توسعه پایدار کمک می‌کنند.


      عزمی برای توسعه و آبادانی ایران
      تلاش برای توسعه و آبادانی ایران عزیز، یکی از مهمترین کارویژه های بانک تجارت در طول سال های گذشته بوده است. این بانک، به عنوان یکی از پنج بانک بزرگ ایران این افتخار را دارد که با مشارکت در اجرای بزرگترین طرح های ملی و زیربنایی از یک سو و تلاش برای توسعه خدمات مسئولیت اجتماعی خود از سوی دیگر، قدم های ارزشمندی در راستای رشد، شکوفایی و بالندگی اقتصاد و صنعت کشور و توزیع عادلانه خدمات و امکانات بین هموطنان بردارد.
      در همین راستا، بانک تجارت تلاش کرده تا با اعطای تسهیلات متعدد و متنوع، در توسعه و شکوفایی طرح های عمرانی کشور نقش تاثیرگذاری داشته باشد؛ حمایت از صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت حمل و نقلف حوزه انرژی و تعامل نزدیک با صنایع مسف فولاد و سیمان را می توان بخشی از این اثر گذاری دانست.

      از دیگر سو، حمایت از جامعه دانشگاهی و مشارکت در ارتقای زیرساخت های آموزشی و درمانی کشور از جمله مهمترین اقدامات بانک تجارت در چند سال اخیر بوده است.
      اما در کنار این حمایت ها، بانک تجارت در سال های اخیر با کمک ذینفعان گوناگون از جمله مشتریان، سهامدارانف کارکنان و عموم مردم جامعه تلاش های فراوانی در حوزه مسئولیت های اجتماعی داشته است؛تلاش هایی که آثار ان، حالا بیشتر از قبل قابل مشاهده است.
      بر این اساس با حمایت های بانک تجارت تاکنون 45 مدرسه و 10 خانه بهداشت در استان های کمتر برخوردار کشور تاسیس و در بیش از 200 روستای استان های سیستان و بلوچستان و کرمان، طرح های آب رسانی و سالم سازی آب شرب اجرایی شده است. علاوه بر این، حمایت های مستمر از ستاد مردمی رسیدگی به امور زندانیان دیه و جمع سپاری کمک به کودکان نیازمند از طریق یونیسف هم از جمله فعالیت های شاخص بانک تجارت در حوزه مسئولیت اجتماعی است.
      این ها در کنار حمایت از دانش اموزان مناطق کمتر برخوردار استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، هرمزگان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان و بوشهر با توزیع بسته های حاوی پوشاک، کفش ورزشی، کیف و لوازم تحریر راهی است که بانک تجارت با افتخار آن را سعادتی برای خود می پندارد.

      دانستن این نکته هم خالی از لطف نیست که بانک تجارت به منظور تسهیل مشارکت هموطنان در فعالیت های انسان دوستانه علاوه بر ابزارهای بانکداری الکترونیک مثل همراه بانک تجارت و بانکداری اینترنتی، اقدام به ایجاد پایگاه اینترنتی امید تجارت کرده تا هموطنانی که مایل به واریز وجوه به صورت مستقیم به حساب خیریه ها و مشارکت در اموری چون آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، کمک به تامین هزینه های نگهداری و درمان سالمندان، مبارزه جهانی با گرسنگی، حمایت از خانوارهای بی سرپرست و... هستند بتوانند این اقدام را از طریق یک بستر امن و خصوصی انجام دهند.
      آخرین تاریخ به روزرسانی:اسفند ماه 1401




      ما را به خیر تو امید هست..

      امید تجارت؛ سامانه همراهی در نیکوکاری


      کلیک کنید



      اقدامات بانک تجارت در راستای توسعه پایدار

      .


      کلیک کنید



      با سرمشق همدلی آمدیم...

      .


      کلیک کنید