بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • سقف مبالغ قابل انتقال در درگاه های الکترونیکی بانک تجارت





      1-سقف مجاز مجموع مبالغ برداشت از درگاه‌های غیرحضوری، از تمامی حساب‌های متعلق به مشتری حقوقی، مشتری حقیقی دارای سپرده تجاری و مشتری حقیقی بالای 18 سال روزانه مبلغ یک میلیارد ریال است.
      2-سقف مجاز مجموع مبالغ برداشت از درگاه‌های غیرحضوری، از تمامی حساب‌های مشتری حقیقی بالای 18 سال فاقد سپرده تجاری، ماهانه مبلغ پنج میلیارد ریال است.
      3-سقف مجاز مجموع مبالغ برداشت از درگاه‌های غیرحضوری، از تمامی حساب‌های متعلق به مشتری حقیقی پایین‌تر از 18 سال روزانه مبلغ یکصد و پنجاه میلیون ریال و ماهانه مبلغ پانصد میلیون ریال است.
      4-حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی بالاتر از 18 سال، مبلغ یک میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام شده کارتی برای وی در کل شبکه بانکی، روزانه مبلغ یک میلیارد ریال است. (محدودیت تعیین شده برای پذیرندگان مربوط به شرکت‌های هواپیمایی، خودروسازی، پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران مستثنی شده است.)
      5-حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی کمتر از 18 سال، مبلغ یکصد و پنجاه میلیون ریال و مجموع تراکنش‌های انجام شده کارتی برای وی در کل شبکه بانکی روزانه مبلغ پانصد میلیون ریال است.



      آخرین تاریخ به روزرسانی: شهریور ماه 1402