بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۲۶|
      تعداد بازدید: 602
      ستاره شانس در آسمان "کیهان"
      برنده جایزه 500 میلیون ریالی همراه بانک تجارت از نظر آباد کرج
      «همراه بانک تجارت برای من تبدیل به ابزار کار همیشگی شده و اغلب کارهای بانکی خودم را از این طریق انجام می دهم.»

       

       

      دومین جشنواره همراه بانک تجارت برگزار و برندگان جایزه یک میلیارد ریالی، دو جایزه 500 میلیون ریالی و صدها جایزه ارزنده دیگر شناخته شدند. برای برنده شدن در جشنواره‌های همراه بانک تجارت که از طریق باشگاه مشتریان این بانک برگزار می‌شود، کافی است که تراکنش‌های خود از طریق همراه بانک را افزایش داده تا شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشید. یکی از جوایز وسوسه‌انگیز این جشنواره، جایزه 50 میلیون تومانی کمک هزینه خرید خودرو بود که به کیهان طولابی مشتری شعبه نظرآباد کرج رسید.

      کیهان حسابدار یک دامداری در نظرآباد است و در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بانک تجارت درباره خدمات این بانک گفت: من کارمند بخش مالی یک دامداری هستم، حساب‌های شرکت در بانک تجارت متمرکز است و حقوق های مان را از این بانک می‌گیریم. همراه بانک تجارت را شعبه به من معرفی و خدمات پیشرفته این اپلیکیشن کمک بسیار زیادی به من کرده است. حدود دوسال است که عضو باشگاه مشتریان بانک تجارت هستم، دائما امتیازات خود را در این باشگاه رصد می‌کنم و در حال حاضر مشتری طلایی باشگاه به شمار می‌روم.

      برنده جایزه 500 میلیون ریالی جشنواره همراه بانک تجارت درباره خدمات این اپلیکیشن موبایلی گفت: همراه بانک تجارت برای من تبدیل به ابزار کار همیشگی شده و اغلب کارهای بانکی خودم را از این طریق انجام می‌دهم. ما رانندگانی داریم که هر روزه شیرهای دامداری را به شرکت‌های بزرگ تولید محصولات لبنی منتقل می‌کنند و پرداخت کرایه آنها را از طریق همراه بانک انجام می‌دهم. مخصوصا اینکه زمان پرداخت این کرایه‌ها در ساعات عصر و پس از ساعت اداری بوده و بهترین گزینه برای من همراه بانک است.

      کیهان طولابی که اهل خرم‌آباد است و 43 سال سن دارد درباره برنامه خود برای این جایزه 50 میلیون تومانی گفت: من دو فرزند دارم و با توجه به میزان جایزه و شرایط خانواده، بهترین انتخاب برای ما خرید یک خودرو است.

      او درباره دیگر خدمات همراه بانک گفت: من از طریق همراه بانکم پرداخت‌های قبض، خرید شارژ اینترنتی و شارژ همراه بانک و چندین کار مالی دیگر را انجام می‌دهم و البته از خدمات شعبه نظرآباد نیز که حساب‌های شرکت در آن متمرکز است رضایت کامل را دارم.