بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۲۳|
      تعداد بازدید: 588
      برنده جایزه 500 میلیون ریالی همراه بانک تجارت از سبزوار آمد
      "کمال" همنشینی کسب و کار دانش بنیان و همراه بانک تجارت
      «این روزها همراه بانک تجارت و اپلیکیشن تهیه آنلاین غذا دو بخش جدا نشدنی کاسبی من شده‌اند و بدون آنها کارم لنگ می‌زند.»

      برندگان دومین جشنواره همراه بانک تجارت با یک جایزه یک میلیارد ریالی، دو جایزه 500 میلیون ریالی و صدها جایزه ارزنده دیگر شناخته شدند و در این میان نام کمال ابراهیمی مرد کارآفرین اهل سبزوار به عنوان برنده جایزه 500 میلیون ریالی دیده شد.

      کمال ابراهیمی کارشناس ارشد فناوری اطلاعات در شهرستان سبزوار یک اپلیکیشن بومی سفارش آنلاین غذا دارد و تمام امور بانکی خود در این کسب و کار دانش بنیان را با همراه بانک تجارت به انجام می‌رساند.

      روابط عمومی بانک تجارت چند روز پس از مراسم قرعه‌کشی این جشنواره گفت‌وگویی را با این برنده خوش شانس انجام داد تا او درباره اتفاقات روز قرعه‌کشی جشنواره بگوید: بعد از یک روز پرکار در دفتر کارم بودم که گوشی همراهم زنگ خورد و خبر برنده شدن یک جایژه ویژه را به من دادند. اول فکر کردم که دوستانم قصد شوخی با من را دارند. بعد که کمی گذشت یاد خاطراتم و یا بهتر بگویم آرزوهایم افتادم که همیشه از کودکی این تصور را داشتم روزی هم با من تماس خواهند گرفت و خبر هیجان‌انگیز یک جایزه بزرگ را به من می‌دهند. کمی که گذشت به خودم آمدم و دیدم قضیه جدی است. تا اینکه از محل برگزاری قرعه کشی ارتباط تصویری گرفته شد و ادامه قضایا.

      کمال قصه ما درباره برنامه‌اش برای این جایزه 50 میلیون تومانی گفت: بخشی از این جایزه را برای کمک به اشخاصی که نیاز مالی شدید دارند کنار گذاشته‌ام و این جایزه فرصت خوبی فراهم کرده تا یک ماشین جدید و بهتر بخرم.

      این فعال اقتصادی که طراحی اپلیکیشن دانش بنیان اش را خود انجام داده درباره کسب و کارش گفت: این روزها همراه بانک و اپلیکیشن تهیه آنلاین غذا دو بخش جدا نشدنی کاسبی من شده‌اند و در واقع بدون آنها کارم لنگ می‌زند. ابراهیمی برنده 32 ساله جشنواره همراه بانک تجارت از هفت سال پیش مشتری بانک تجارت است و حالا مشتری هر روزه همراه بانک تجارت است. او تراکنش‌های مربوط به کارهای روزانه سفارش آنلاین غذای خود از جمله انتقال وجه بین حساب‌ها، مدیریت حساب‌ها، خرید شارژ و ... را با همراه بانک تجارت انجام می‌دهد.

       

      این روزها همراه بانک تجارت با خدمات مختلفی همچون انتقال وجه ساتنا، پایا، کارت به کارت و حساب به حساب، خرید انواع شارژ همراه بانک و اینترنت، ارائه گردش حساب، نیکوکاری، مدیریت اقساط، مدیریت چک‌ها و چندین خدمت دیگر از اپلیکیشن های پیشرفته ی بانکی کشور به شمار می‌رود. جشنواره‌های همراه بانک تجارت نیز با جوایز ارزنده و چشمگیر جذابیت این سرویس بانک تجارت را دوچندان کرده است.