بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 

    • بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی در 40 سال گذشته در ساخت 42 مدرسه در نقاط کمتر برخوردار کشور مشارکت داشته است که از این تعداد 9 پروژه در سال 98 و 4 پروژه در سال 99 افتتاح می شود.
      شایان ذکر است هوشمند سازی 79 مدرسه در استان های آذربایجان شرقی و بوشهر و بازسازی و تجهیز تعدادی از مدارس کشور با اختصاص بودجه و اهدای اقلام تدارکاتی از جمله دستگاه فکس و پرینتر و سیستم سرمایش و گرمایش و .... بخشی دیگر از فعالیت‌های این بانک در حوزه ایفای مسئولیت های اجتماعی بوده است. همچنین توزیع ده ها هزار پک لوازم التحریر در ابتدای سال تحصیلی بین دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار نیز از جمله اقدامات بانک طی سال‌های اخیر است.

      روستای واپگ
      سیستان و بلوچستان

      روستای کورو بن حصار
      هرمزگان



    • اخبار و تازه ها
      گامی دیگر از بانک تجارت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی؛
      بانک تجارت با هدف محرومیت‌زدایی و کمک به بهره‌مندی اقشار مختلف جامعه از فرصت تحصیل و پیشرفت، مدرسه «امید تجارت» را در روستای ارکان از توابع شهرستان بجنورد افتتاح کرد.
      مدرسه امید تجارت روستای عگل بچای شهرستان رامشیر با حضور معاون مدیرعامل در اموراستانها افتتاح و به بهره برداری رسید.
      بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، احداث مدرسه روستای "کور و بن حصار" از توابع شهرستان بشاگرد استان هرمزگان را آغازکرد.
      با مشارکت بانک تجارت مدرسه دو کلاسه "امید تجارت" در روستای مورد فل شهرستان ایذه استان خوزستان به بهره برداری رسید.
      دبستان دوکلاسه "امید تجارت" روستای پشته ماژین از توابع استان ایلام با حضور معاون مدیرعامل بانک تجارت و مقامات محلی افتتاح شد.