بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 

    • بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی در 40 سال گذشته در ساخت 42 مدرسه در نقاط کمتر برخوردار کشور مشارکت داشته است که از این تعداد 9 پروژه در سال 98 و 4 پروژه در سال 99 افتتاح می شود.
      شایان ذکر است هوشمند سازی 79 مدرسه در استان های آذربایجان شرقی و بوشهر و بازسازی و تجهیز تعدادی از مدارس کشور با اختصاص بودجه و اهدای اقلام تدارکاتی از جمله دستگاه فکس و پرینتر و سیستم سرمایش و گرمایش و .... بخشی دیگر از فعالیت‌های این بانک در حوزه ایفای مسئولیت های اجتماعی بوده است. همچنین توزیع ده ها هزار پک لوازم التحریر در ابتدای سال تحصیلی بین دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار نیز از جمله اقدامات بانک طی سال‌های اخیر است.

      روستای واپگ
      سیستان و بلوچستان

      روستای کورو بن حصار
      هرمزگان



    • اخبار و تازه ها
      بانک تجارت در سی و دومین گلریزان ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند کشور با اهدای ده میلیارد ریال کمک نقدی از محل 5 درصد از 2 درصد منابع قرض الحسنه، حضور موثری در این مراسم ...
      مدیرعامل بانک تجارت از کمک بلاعوض 10 میلیارد ریالی این بانک از محل منابع 5 درصد از 2 درصد حساب های قرض الحسنه برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به ستاد مردمی دیه خبر داد.
      سی و هفتمین بازارچه خیریه نوروزی از هفتم تا دهم اسفند ماه با حمایت بانک تجارت برگزار می‌شود.
      اقدامات بانک تجارت در حمایت از فعالیت های انسان دوستانه، از سوی کانون هموفیلی ایران مورد تقدیر قرار گرفت.

      احمدی‌آذر رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت ضمن بازدید از بخش‌های موسسه خیریه بهنام دهش‌پور با رئیس هیات مدیره این موسسه دیدار کرد.