بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 

    • بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی در 40 سال گذشته در ساخت 42 مدرسه در نقاط کمتر برخوردار کشور مشارکت داشته است که از این تعداد 9 پروژه در سال 98 و 4 پروژه در سال 99 افتتاح می شود.
      شایان ذکر است هوشمند سازی 79 مدرسه در استان های آذربایجان شرقی و بوشهر و بازسازی و تجهیز تعدادی از مدارس کشور با اختصاص بودجه و اهدای اقلام تدارکاتی از جمله دستگاه فکس و پرینتر و سیستم سرمایش و گرمایش و .... بخشی دیگر از فعالیت‌های این بانک در حوزه ایفای مسئولیت های اجتماعی بوده است. همچنین توزیع ده ها هزار پک لوازم التحریر در ابتدای سال تحصیلی بین دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار نیز از جمله اقدامات بانک طی سال‌های اخیر است.

      روستای واپگ
      سیستان و بلوچستان

      روستای کورو بن حصار
      هرمزگان



    • اخبار و تازه ها
      مدرسه دو کلاسه امید تجارت در روستای "شرشره" شهرستان خنداب استان مرکزی با حضور معاون مدیر عامل بانک تجارت افتتاح شد.
      بانک تجارت با مشارکت در طرح خرید و نصب 204 دستگاه کلرزن هیدرومکانیکی شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان آبرسانی به روستاهای این استان را تسهیل کرد.
      آیین افتتاح خانه بهداشت اهدایی بانک تجارت در روستای حسن آباد زیرکوه از توابع استان خراسان جنوبی با حضور مسئولان محلی برگزار شد.
      همزمان با هفته دولت بانک تجارت با اختصاص مبلغ 10 میلیارد ریال کمک بلاعوض زمینه آزادسازی 35 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در سراسر کشور را فراهم کرد.
      کمک پنج میلیارد و 110 میلیون ریالی کارکنان بانک تجارت به یونیسف ایران توسط علیرضا حاجعلی رئیس هیات مدیره بانک تجارت به ویل پارکس نماینده یونیسف در ایران تحویل شد.