بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 

    • بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی در 40 سال گذشته در ساخت 42 مدرسه در نقاط کمتر برخوردار کشور مشارکت داشته است که از این تعداد 9 پروژه در سال 98 و 4 پروژه در سال 99 افتتاح می شود.
      شایان ذکر است هوشمند سازی 79 مدرسه در استان های آذربایجان شرقی و بوشهر و بازسازی و تجهیز تعدادی از مدارس کشور با اختصاص بودجه و اهدای اقلام تدارکاتی از جمله دستگاه فکس و پرینتر و سیستم سرمایش و گرمایش و .... بخشی دیگر از فعالیت‌های این بانک در حوزه ایفای مسئولیت های اجتماعی بوده است. همچنین توزیع ده ها هزار پک لوازم التحریر در ابتدای سال تحصیلی بین دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار نیز از جمله اقدامات بانک طی سال‌های اخیر است.

      روستای واپگ
      سیستان و بلوچستان

      روستای کورو بن حصار
      هرمزگان



    • اخبار و تازه ها
      همزمان با سالروز وقوع زلزله استان کرمانشاه ، قائم مقام مدیر عامل بانک تجارت گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست انجام این بانک در شهرستانهای آسیب دیده از زلزله را تشریح کرد.
      مدیرعامل بانک تجارت در اولین روز از دهه مبارک فجر و در مراسم کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه در سر پل ذهاب بر تعهد این بانک برای بهبود شرایط زندگی هم میهنان در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه تاکید کرد.
      دو ماه پس از زلزله استان کرمانشاه، سمیع رییس هیات مدیره بانک تجارت گزارشی از اهم اقدامات انجام شده از سوی این بانک را برای کمک به هموطنان زلزله زده ارائه کرد.
      بانک تجارت علاوه بر ساخت یک مدرسه 9 کلاسه در شهرستان سرپل ذهاب ، 20 کانکس آموزشی نیز در اختیار دانش آموزان مناطق زلزله زده استان کرمانشاه قرار می دهد.
      بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی خود و توسعه فضاهای آموزشی اقدام به ساخت مدرسه 4 کلاسه در روستای ارکان از توابع شهرستان بجنورد کرده است .