1: در صورت فراموشی رمز ورود به همراه بانک تجارت چه باید کرد؟
به منظور تعیین رمز جدید، در صفحه ورود همراه بانک، با لمس گزینه ثبت نام/فراموشی رمز وارد سامانه خدمات غیرحضوری بانک تجارت به آدرس my.tejaratbank.ir نمایش داده میشود که گزینه فراموشی رمز خدمات نوین در این قسمت موجود است. همچنین میتوان به یکی از شعب بانک تجارت در سراسر کشور مراجعه و با تکمیل فرم درخواست رمز، رمز جدید دریافت نمود.
2: از چه طریقی می توان رمز ورود و رمز همراه بانک را تغییر داد؟
از 3 طریق:
1- پس از ورود به همراه بانک، در بخش حساب کاربری، منوی تنظیمات، تغییر رمز ورود، با وارد کردن رمز فعلی، میتوانید رمز ورود را به رمز دلخواه تغییر دهید.
2- از طریق مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری بانک تجارت به آدرس my.tejaratbank.ir و انتخاب گزینه فراموشی رمز همراه بانک تجارت.
3- از طریق مراجعه به شعب بانک تجارت و تکمیل فرم درخواست رمز
3: آیا امکان حذف حساب ها وجود دارد؟
در همراه بانک تجارت امکان حذف حساب وجود ندارد و به منظور غیرفعالسازی آن باید به یکی از شعب بانک تجارت مراجعه نمود. در صورت تمایل برای عدم نمایش حساب مورد نظر، در منوی جزییات، گزینه عدم نمایش را انتخاب کنید. به منظور بازگرداندن حساب مورد نظر، در بخش حساب کاربری، در منوی تنظیمات، مدیریت حساب و کارت برای نمایش حساب یا کارت پنهان شده کاربرد دارد.
4: آیا امکان اضافه کردن حساب های سایر افراد خانواده وجود دارد؟
با توجه به فرآیند شناسایی حسابها بر اساس کد ملی، امکان افزودن حساب سایر افراد با کد ملی دیگر برای یک شخص وجود ندارد.
5: علت دریافت پیغام "نام کاربری یا رمز ورود شما به مدت یک ساعت مسدود شده است" چیست؟
کاربر، رمز ورود را سه مرتبه اشتباه وارد کرده است
6: آیا در صورت عدم دسترسی به اینترنت، میتوان از همراه بانک تجارت استفاده کرد؟
در سیستم عامل اندروید، امکان برقراری ارتباط با پیامک نیز وجود دارد که در این صورت، صرفا خدمات زیر در همراه بانک قابل ارائه است: دریافت موجودی حساب و کارت، انتقال وجه حساب به حساب، پرداخت قبض از حساب و کارت
7: آیا امکان افزودن کارت شتابی به همراه بانک تجارت وجود دارد؟
بله، این امکان برای کاربران همراه بانک تجارت فراهم شده است
8: امکاناتی که در بخش ورود شتابی وجود دارد چیست؟
این امکان برای ورود کاربران میهمان (کاربرانی که در همراه بانک تجارت ثبت نام نکرده باشند) فراهم شده است. در این بخش، خدمات مربوط به حساب غیرفعال بوده و صرفا خدمات کارت در دسترس کاربران خواهد بود
9: آیا اطلاعاتی که در مدیریت مقصد ثبت شده است با پاک کردن نسخه همراه بانک از بین می رود؟
خیر، با توجه به امکان بهره برداری همراه بانک تجارت از فضای ابری، این اطلاعات پاک نخواهد شد