بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۵/۱۵|
      تعداد بازدید: 1252
      اهدا جوایز به 718 هزار برنده قرض الحسنه بانک تجارت

      همزمان با میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) ، مراسم اهدای جوایز سی و دومین دوره قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه بانک تجارت برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در این مراسم که با حضور گروه زیادی از مشتریان این بانک برگزار شد جوایز برندگان قرعه کشی توسط مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک تجارت به آنان اهدا شد .

      دکتر فلاح مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به سنت زیبای قرض الحسنه و ترویج این سنت الهی از آن به عنوان اجر معنوی یاد کرد و گفت : در اسلام تاکید شده باید سرمایه های موجود نزد مردم در امر اشتغالزایی ، تولید و ... هدایت شود .

      وی افزود : خوشبختانه با مبالغ قرض الحسنه جمع آوری شده ، بانک تجارت در سال 90 بیش از 26 هزار فقره تسهیلات ازدواج معادل 722 میلیارد ریال و بالغ بر 2 هزار و یکصد میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ، اشتغالزایی و رفع نیازهای ضروری هموطنان به افراد متقاضی پرداخت شد.

      در پایان این مراسم به صورت نمادین جوایز 32 برنده جایزه 250 میلیون ریالی سی و دومین دوره قرعه کشی قرض الحسنه پس انداز بانک تجارت توسط مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک به برندگان در تهران اهدا گردید .

      گفتنی است در این دوره بیش از پنج میلیون نفر حائز شرکت در قرعه کشی جوایز بانک بودند و 1032 کمک هزینه خرید خودرو 250 میلیون ریالی ، 1032 کارت خرید لپ تاپ 10 میلیون ریالی ، 1032 کارت خرید صنایع دستی 5 میلیون ریالی و 71500 جایزه نقدی 150 هزار ریالی به 718 هزار برنده اهدا شد. مراسم قرعه کشی دوره سی و دوم حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت روز پنجم تیرماه با حضور هیات نظارت بر قرعه کشی برگزار شده بود .

      اسامی برندگان جوایز این قرعه کشی در حال حاضر در شعب بانک تجارت در سراسر کشور نصب و همچنین در پایگاه اطلاع رسانی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir قابل جستجو است.