بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۲/۱۹|
      تعداد بازدید: 1786
      بانک تجارت تامین مالی خط 4 مترو را پذیرفت

      بانک تجارت به عنوان بانک پیشگام و عامل ، مدیریت قرارداد عاملیت تامین مالی خط 4 متروی تهران را بر عهده می گیرد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت با تشکیل کمیته تعهدات سندیکایی با مشارکت بانکهای ملی ، سپه و با تعیین ابن بانک به عنوان بانک پیشگام و عامل ، تامین اعتبار ارزی لازم برای توسعه و رفع مشکلات خط 4 مترو در قالب یک قرارداد تسهیلات سندیکایی میان این بانکها و شرکت راه آهن شهری تهران و حومه انجام خواهد شد. براساس قرارداد منعقده میان کمیته مشترک سه بانک و شرکت راه آهن شهری تهران و حومه این تعهد از طریق گشایش یک فقره اعتبار اسنادی فاینانس به مبلغ بیش از پنج میلیارد و 36 میلیون (5،036،280،905) یوان چین تامین خواهد شد.

      مشارکت نامه کمیته مشترک بانکهای تجارت ، ملی و سپه با شرکت راه آهن شهری تهران و حومه بر اساس مفاد بسته سیاستی و نظارتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و در راستای توسعه شبکه حمل و نقل عمومی پایتخت منعقد شده است.

      بانک تجارت به عنوان بانک پیشگام و عامل تامین 40 درصد از کل سهم الشرکه سندیکا را عهده دار شده و ایجاد و ساماندهی امور مربوط به تعهدات سندیکایی ، شناسایی متقاضی و امکان سنجی طرح های پیشنهادی  و مدیریت و نظارت بر نحوه استفاده از تعهدات بر عهده این بانک خواهد بود.

      شایان ذکر است بانک تجارت ، نخستین بانک کشور در تامین اعتبارات لازم برای راه اندازی و توسعه خطوط متروی تهران بوده و مانده تسهیلات اعطایی بانک تجارت در این بخش تا پایان سال 90 بالغ بر پنج هزار  میلیارد ریال رسیده است.