بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۲/۱۲|
      تعداد بازدید: 1559
      تعداد بازدیدکنندگان وب سایت بانک تجارت به دو برابر افزایش یافت
      وب سایت بانک تجارت به نشانی http://www.tejaratbank.ir/ در سال 90 بیش از 6 میلیون نفر بازدیدکننده داشته است که رشد بیش از 2 برابری بازدیدکنندگان سایت نسبت به سال پیش از آن را نشان می‌دهد.
      روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود: وب سایت این بانک در سال 90  برابر با 6،192،308 نوبت مورد بازدید قرار گرفته است که بیشتر آمار بازدیدکنندگان مربوط به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی با بیش از 4 میلیون و 145 هزار نفر بوده است .

      در ادامه این خبر آمده است : بانک تجارت امکان بهره‌مندی از خدمات بانکی خود را برای کلیه مشتریان خود در چهار گوشه جهان فراهم کرده است که بر این اساس آمار حاکی از آن است که بیش از 545 هزار نفر، از دیگر کشورهای جهان به وب‌سایت بانک تجارت وارد شده و از خدمات این بانک بهره برده‌اند.

      بانک تجارت طی سال 90 اقدام به توسعه خدمات بانکداری اینترنتی خود نموده که از آن جمله می‌توان به ایجاد لینک « پایا » در سامانه بانکداری اینترنتی و برخورداری از امکان انتقال وجه بین بانکی و برپا کردن سامانه ارسال پیامک برای کاربران اینترنت بانک در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات و افزایش امنیت حساب مشتریان خود اشاره کرد.

      گفتنی است به منظور اطلاع رسانی هرچه بهتر اقدامات و خدمات این بانک به هموطنان عزیز 140 عنوان خبر در طول سال 90 از طریق سایت اینترنتی بانک تجارت منتشر شده است.