بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۱۱/۲۸|
      تعداد بازدید: 1717
      بانک تجارت واحد مستقل ارزی گرگان را افتتاح کرد

      بانک تجارت در راستای خدمت رسانی  مطلوب به صنعت واردات - صادرات استان گلستان ، واحد مستقل ارزی گرگان را افتتاح کرد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، راه اندازی واحد مستقل ارزی گرگان درراستای افزایش تنوع سبد خدمات ارزی وهمچنین تسریع و تسهیل روند ارائه این خدمات به فعالان اقتصادی و شهروندان استان صورت گرفته است.

      مدیر امور بینالملل بانک تجارت در مراسم افتتاح این واحد ارزی گفت: تمام تلاش ما این است که با ارائه سرویسمطلوب ، بتوانیم واحد ارزی گرگان را به یک واحد توانمند در منطقه تبدیل کنیم و با ظرفیت‌هایی که در این استان دیده میشود این امر دور از دسترس نیست.

      علی مهرپور خاطرنشان کرد: شبکه ارزی بانک تجارت کلیه امکانات و توانایی خود رادر جهت آموزش مداوم و مستمر پرسنل ایجاد کرده تا بتواند همگام با مشتریان، بهترین خدمات ارزی را ارائه کند.

      وی با اشاره به اینکه برخلاف بانکهای دیگر واحدهای ارزی مستقل عمل کرده و خدمات مستقیم به مشتریان ارائه می کند گفت: بانک تجارت در بخش اعتبارات اسنادی خارجی با کسب حدود 35 درصد سهم بازار  در بین  بانک های تجاری کشور رتبه اول را دارد و در صدد هستیم با ارائه خدمات ارزی هرچه بهتر و جلب رضایت مشتریان ، سهم خود را افزایش دهیم.

      گفتنی است ، بانک تجارت با در اختیار داشتن 41 واحد ارزی مستقل در اقصی نقاط کشور کلیه خدمات ارزی را به هموطنان ارائه می دهد .