بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۹/۱۹|
      تعداد بازدید: 1645
      حضور پررنگ بانک تجارت در نمایشگاه الکامپ

      بانک تجارت با حضور فعال در نمایشگاه بین المللی الکامپ 90 ، آخرین دستاوردهای خود در زمینه بانکداری الکترونیک را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در طول مدت برگزاری نمایشگاه الکامپ ، مسئولین غرفه این بانک با صدور آنی تجارت کارت و کد سهامداری ، امکان بهره مندی از مزایای خرید و فروش الکترونیک سهام را برای بازدیدکنندگان ازغرفه بانک تجارت فراهم می کنند. .همچنین این بانک با استقرار دستگاه خودپرداز سیار و دستگاه های POS بی سیم ، خرید از محصولات الکترونیک عرضه شده در نمایشگاه را برای بازدیدکنندگان تسهیل نموده است.  

      در طول مدت برگزاری این نمایشگاه همچنین لوح فشرده آموزشی "آشنایی با خدمات بانکداری الکترونیک" به صورت رایگان بین علاقمندان توزیع می شود . در این لوح فشرده نحوه افتتاح حساب های اینترنتی ، استفاده از خدمات تلفنبانک و سامانه پیام کوتاه ، انتقال وجوه به صورت لحظه ای ، پرداخت قبوض به صورت الکترونیکی و.. به طور کامل و به زبان ساده برای مشتریان توضیح داده شده است.

      گفتنی است در نمایشگاه بین المللی الکامپ 90 طی روزهای 18 تا 22 آذرماه در تهران برگزار می شود شرکتهای ایرانی و خارجی آخرین دستاوردهای خود در زمینه فنآوری اطلاعات و تجارت الکترونیک را به نمایش گذاشتند.