بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۷/۰۵|
      تعداد بازدید: 4012
      خرید و فروش آنلاین سهام در کلیه شعب بانک تجارت

      بانک تجارت به منظور تسهیل و توسعه معاملات بازار سرمایه و دسترسی مشتریان به امکان خرید و فروش سهام و اوراق بهادار ، کلیه شعب خود در سراسر کشور  را به این سامانه آنلاین مجهز کرد .  

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، سرمایه گذاران و مشتریان از این پس می توانند با مراجعه به کارگزاری مورد نظر کد و رمز ورود خود را دریافت و با فعال سازی حساب خود در سیستم معاملات برخط بورس اوراق بهادار ، به شعبه صاحب حساب خود مراجعه و برای همیشه عملیات خرید و فروش سهام و اوراق بهادار را در شعبه خود انجام دهند.

      شعب بانک تجارت نیز با دریافت مدارک و معرفی نامه از سوی کارگزاری طرف قرارداد ، هویت مشتری را احراز کرده و پس از دریافت قرارداد معاملات از کارگزار ، هر گونه درخواست عملیات خرید و فروش از سوی مشتری را به صورت لحظه ای انجام می دهند .

      در صورتیکه مشتریان و سرمایه گذاران در بانک تجارت دارای حساب کارت یا حساب جاری سحر نباشند می توانند حساب تجارت کارت افتتاح کرده و از این خدمات بهره مند شوند .

      شایان ذکر است در نمایشگاه بورس ، بانک ، بیمه و خصوصی سازی که هفته گذشته برگزار شده بود  بانک تجارت با ایجاد غرفه تخصصی حضور یافته و کارشناسان این بانک به معرفی خدمات و تسهیلات به فعالان بازار سرمایه اقدام کردند .