بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۶/۰۹|
      تعداد بازدید: 1131
      22 هزار مازندرانی از بانک تجارت جایزه گرفتند

      طی مراسمی جوایز سی امین دوره قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز بانک تجارت در استان مازندران به برندگان اهداشد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم که با حضور مهندس طاهایی استاندار مازندران، مدیران دستگاههای اجرائی استان و جمعی از مشتریان بانک همراه بود ، استاندار مازندران طی سخنانی گفت : امروزه بانکها نقش انکار ناپذیر در چرخه اقتصادی کشور دارند و کمتر طرح ملی و زیربنائی است که بانکها در آن مشارکت نداشته باشد .

      وی افزود : یکی از اقدامات موثر بانکها اعطای تسهیلات قرض الحسنه به افراد نیازمند است که خوشبختانه بانک تجارت در این زمینه و سایر بخش های اقتصادی عملکرد مطلوبی بر جای گذاشته است.
       
       
      "نیک اختر" مدیر شعب بانک تجارت نیز در این مراسم با اشاره به اینکه 601 هزار نفر از هموطنان مازندرانی در بانک تجارت حساب پس انداز قرض الحسنه دارند ، یادآور شد :
      در قرعه کشی این دوره از حسابها 22 هزار نفر از مشتریان برنده جوایز بانک شدند که از این تعداد 37 خودروی ورنا،  37کمک هزینه سفر زیارتی حج و 37 فقره کمک هزینه خرید صنایع دستی به برندگان تعلق گرفته است .

      وی مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده از سوی بانک تجارت در سال 88 را بالغ بر 242 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در 5ماهه سالجاری نیز به تعداد زیادی از هموطنان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده ایم که مبلغ این تسهیلات به بیش از 87 میلیارد ریال بالغ می شود .

      مدیر شعب بانک تجارت در خاتمه اظهار امیدواری کرد که در سالهای آتی شاهد مشارکت بیشتر هموطنان در این اقدام خداپسندانه باشیم .