بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۳/۰۴|
      تعداد بازدید: 1167
      حضور بانک تجارت در همایش بزرگ ایثار

      بانک تجارت در همایش بزرگ ایثار که از سوی وزارت امور اقتصادی و دارائی و به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد حضوری فعال داشت .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این همایش که با حضور جمعی از خانواده شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و آزادگان وزارت اقتصاد و سازمان های تابعه این وزارت خانه همراه بود، سالروز حماسه غرورآفرین رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر قهرمان گرامی داشته شد .

      دکتر حسینی وزیر امور اقتصادی و دارائی در این همایش ضمن ادای احترام به خانواده های معظم شاهد و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در سخنانی گفت : فتح خرمشهر نقطه عطفی در جنگ بود که به
      فتح الفتوح نام گرفت و این پیروزی تاریخ انقلاب را نیز تحت تاثیر خود قرار داد . خداوند در این روز کلید آزادی خرمشهر را به دست ایثارگرانی سپرد که بسیاری از آنان اکنون به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند یا در عرصه های دیگر نظام مشغول خدمتگزاری هستند .

      وزیر اقتصاد بر لزوم بهره گیری از فرهنگ ایثار در همه زمینه ها تاکید کرد و افزود : در شرایط کنونی و باتوجه به موقعیت کشور باید بیش از گذشته به فرهنگ ایثار توجه کنیم . فرهنگ ایثارمنحصر به زمان جنگ نیست و نباید ادبیات ایثار را فقط معطوف به رزم نظامی کنیم بلکه باید این تفکر را در حوزه های اقتصادی و فرهنگی هم اشاعه دهیم .

      وی افزود: ایران اسلامی اکنون به عنوان پرچمدار عدالت مطرح است و اگر می خواهیم این پرچم زمین نماند باید فرهنگ ایثار را بیش از زمان دفاع مقدس مورد توجه قرار دهیم و با بهره برداری صحیح از منابع کشور که متعلق به همه نسلهای  کشور است به دانشی دست پیدا کنیم که همواره برای کشور اقتدار ، ثروت و رفاه خلق کند .

      گفتنی بانک تجارت با استقرار غرفه در نمایشگاه جانبی همایش ایثار سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت . این بانک طی سالهای دفاع مقدس دهها شهید و صدها جانباز را تقدیم انقلاب نموده است .