بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۰۲/۱۸|
      تعداد بازدید: 1078
      202 میلیارد ریال جایزه برای 402 هزار برنده نیک اندیش بانک تجارت
       

      با حضور هیات نظارت بر قرعه کشی بانک ها، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک تجارت و جمعی از مدیران و مسئولین این بانک ، بیست و نهمین دوره قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت برگزار شد.

      در این مراسم که روز جمعه هجدهم اردیبهشت ماه در محل ساختمان مدیریت امور فناوری اطلاعات بانک تجارت برگزار شد دکتر داوری مدیرعامل این بانک طی سخنانی با اشاره به تاکید چشمگیر آیات قرآن مجید و احادیث به تاثیرات مثبت عمل به سنت قرض الحسنه در جامعه اسلامی گفت: رویکرد بانک تجارت در این دوره قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه نیز تاکید بر ابعاد انسانی و معنوی سنت قرض الحسنه و پرهیز از هرگونه اغواگری و تجمل گرایی در انتخاب جوایز و تبلیغات بوده است.

      مدیرعامل بانک تجارت خاطرنشان ساخت : بانک تجارت، تنها بانک کشور بود که دستورالعملهای صادره از بانک مرکزی جمهوری اسلامی درخصوص رعایت مهلت قانونی سپرده پذیری و برگزاری قرعه کشی را به طور دقیق و کامل رعایت کرد.

      پس از سخنان دکتر داوری نمایندگان هیات نظارت بر قرعه کشی از دادستانی کل کشور ، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور اقتصادی و دارایی صحت فرآیند برگزاری بیست و نهمین دوره قرعه کشی حسابهای پس‌انداز قرض الحسنه بانک تجارت و نحوه اجرای مراسم قرعه کشی را مورد تائید و تقدیر قرار دادند.

      در ابتدای این مراسم نیز سیامک دولتی عضو هیات مدیره بانک تجارت با بیان گزارشی از روند قرعه کشی بیست و نهمین دوره حساب های قرض الحسنه بانک تجارت و نحوه انتخاب جوایز این دوره گفت : بیش از هفت میلیون نفر از هموطنان حائز شرایط لازم برای شرکت در این دوره قرعه کشی بانک تجارت بوده اند که به بیش از 402 هزار نفر از این عزیزان جوایز اعلام شده به ارزش بیش از  202 میلیارد ریال تعلق خواهد گرفت.     

      دولتی در ادامه گفت: خوشبختانه به لطف اعتقاد عمیق هموطنان به مشارکت در سنت نیک قرض الحسنه و اعتماد آنان به خدمتگزاران شان در بانک تجارت، مجموع سپرده های قرض الحسنه پس انداز بانک در پایان مهلت قانونی سپرده گذاری با یکهزار و پانصد میلیارد ریال رشد به بیش از دوازده هزار و پانصد میلیارد ریال بالغ شده است.

      در ادامه این مراسم پس از انجام تشریفات قانونی با حضور هیات نظارت بر قرعه کشی ، جوایز بیست و نهمین دوره حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت شامل 1029 خودرو پژو صندوقدار ، 929 کمک هزینه سفر زیارتی حج به ارزش هر جایزه پنج میلیون ریال، 829 کمک هزینه خرید صنایع دستی به ارزش هر جایزه 10 میلیون ریال و چهارصد هزار جایزه پنجاه هزار ریالی قرعه کشی شد و برندگان آن شناسایی شدند.

      اسامی برندگان جوایز قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت پس از تائید مراجع ذیصلاح، به زودی از طریق روزنامه های کثیرالانتشار و پایگاه اطلاع رسانی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.