بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۰۲/۱۶|
      تعداد بازدید: 799
      دکتر داوری : عرضه سهام بانک تجارت با موفقیت همراه است
       

      پس از عرضه سهام بانک تجارت در بورس ، مهمترین مسئولیت مدیران و کارکنان بانک خلق ارزش برای سهام و افزایش سود در راستای منافع سهامداران است .

      دکتر داوری مدیرعامل بانک تجارت در جمع مدیران و مسئولین این بانک گفت : عرضه سهام بانک تجارت در بورس را می توان نقطه عطفی در عملکرد بانک پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست . خصوصی سازی یقیناً رویکرد و دیدگاه بانک را به مقوله بانکداری تغییر خواهد داد و لذا از هم اکنون باید نگرش خصوصی را در خود تقویت کنیم .

      دکتر داوری خاطر نشان کرد : با خصوصی سازی بانک معیارهای تصمیم گیری تغییر خواهد کرد . ارزیابی عملکرد بانک از طریق تابلوی بورس انجام می شود و کوچکترین عملکرد ما در قیمت سهام تاثیر گذار خواهد بود . خصوصی سازی همچنین نوید تلاش بیشتر برای کارکنان بانک خواهد بود زیرا کارکنان مستقیماً از سود آوری بیشتر بانک منتفع می شوند . در این بین هر یک از واحدها که در سود آوری بیشتر بانک نقش داشته باشند نیز تشویق خواهند شد .

      دکتر داوری میزان استقبال از سهام بانک تجارت را مثبت پیش بینی کرد و افزود : اطلاعات شفاف و برخورداری بانک تجارت از پرسنل توانمند نقش تعیین کننده ای در افزایش آتی قیمت سهام بانک خواهند داشت .

      مدیرعامل بانک تجارت خاطر نشان کرد : یکی از رویکردهای خصوصی سازی مدیریت کردن بهینه هزینه هاست ، در قبال هر هزینه ای باید برای بانک درآمد ایجاد کرد . همچنین افزایش تعداد شعب درخصوصی سازی ملاک نیست بلکه هدف ما کاراترکردن شعب است .

      گفتنی است مدیران و مسئولین بانک تجارت طی یک سمینار آموزشی که با حضور تعدادی از اساتید و مدیران مرتبط با بازار سرمایه برگزار شد با الزامات بازار بورس آشنا شدند .