بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۰۲/۱۴|
      تعداد بازدید: 898
      قالیباف: عرضه سهام بانک تجارت به رونق بورس می افزاید
       

      انتظار می رود عرضه سهام بانک تجارت با تقاضای مناسب همراه بوده و در افزایش تنوع بازار سرمایه موثر باشد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت دکتر قالیباف مدیرعامل شرکت بورس روز دوشنبه در گفتگو با پایگاه خبر‌رسانی این بانک اظهار داشت : خوشبختانه طی هفته های اخیر حجم و تنوع معاملات انجام شده در بازار بورس روند صعودی داشته و شاهد رشد مناسب اکثر شاخص ها بوده ایم .این مهم نوید بخش آن است که عرضه سهام بانک تجارت در وضعیت مناسبی انجام شود.

      وی افزود: عرضه سهام بانک های بزرگ کشور به افزایش رونق و کارایی بورس و کاهش ریسک این بازار منجر شده و به اتحاد بیشتر دو بازار پول و سرمایه می انجامد. خوشبختانه صورت های مالی ارائه شده از سوی بانک تجارت بسیار شفاف بوده و با توجه به امیدنامه ارائه شده ، ارزیابی بازار از وضعیت آتی این بانک نیز روشن و مشخص است.

      مدیرعامل شرکت بورس با اشاره به تجربه عرضه سهام بانک ملت گفت : شرایط بازار و تعیین قیمت نقش مهمی در موفقیت عرضه سهام هر بنگاه دارد و امیدواریم که با توجه به صورت های مالی شفاف و امیدنامه ارائه شده از سوی بانک تجارت ، تعیین قیمت مناسب برای سهام این بانک، به افزایش رونق بازار سرمایه بیانجامد.

      دکتر قالیباف درخصوص اظهارنظرهای مطرح شده از سوی برخی کارشناسان نهادهای مرتبط با بورس درباره موضوع کفایت سرمایه و نیز امیدنامه ارائه شده توسط بانک های ملت و تجارت گفت: تمام بانکها و موسسات مالی پذیرفته شده در بورس تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند و از نظر شرکت بورس گزارش‌های تهیه‌شده توسط بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر بر صنعت بانکداری کشور معیار احراز شرایط لازم برای حضور بانکهای یاد شده در بازار سرمایه است.

       وی افزود : تمام تلاش ما این است که عرضه سهام هر بانک نسبت به عرضه های قبلی بهتر بوده و اطلاعات مالی و امیدنامه بانک ها شفاف تر باشد.