بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۰۲/۰۸|
      تعداد بازدید: 909
      سهم بانک تجارت از منابع بانکهای تجاری به 3/17 درصد رسید

      سهم بانک تجارت از مجموع منابع پنج بانک بزرگ تجاری کشور از 9/15 درصد در سال 86 به 3/17 درصد در پایان اسفند ماه سال 87 ارتقاء یافت .

      دکتر داوری مدیرعامل بانک تجارت که در جمع نمایندگان آموزشی مناطق این بانک سخن می گفت با اشاره به عملکرد مثبت  بانک تجارت در بخش های مختلف طی سال گذشته یادآور شد : افزایش سهم بانک تجارت از منابع پنج بانک تجاری در حالی اتفاق افتاده که بسیاری از بانکها در این بخش با کاهش سهم مواجه بوده اند . به واقع کارکنان بانک تجارت یکبار دیگر نشان دادند که برای انجام کارهای بزرگ از پتانسیل لازم برخوردارند .

      مدیرعامل بانک تجارت بر لزوم ارتقاء دانش کارکنان این بانک از طریق برگزاری دوره های آموزشی کاربردی تاکید کرد و افزود : از جمله رویکردهای بانک تجارت در سالجاری داشتن یک نگاه سیستمی به مقوله آموزش کارکنان است. به تعبیر دیگر وقتی از آموزش صحبت می شود هدف آموزشی است که در رفتار بالقوه آموزش گیرنده تغییر ایجاد کند با این دیدگاه آموزش به عنوان عاملی برای تغییر رفتار حرفه ای و سازمانی افراد نمود بیشتری پیدا خواهد کرد .

      دکتر داوری خاطرنشان کرد : اهمیت آموزش پرسنل به گونه ای است که قصد داریم در سالجاری  برگزاری دوره های آموزشی مکاتبه ای و آموزش های الکترونیکی (E-Learning) را بیش از گذشته  مورد توجه قرار دهیم  . به این ترتیب سعی داریم بحث آموزش  تا باجه های شعب بانک گسترش یابد.

      وی در خاتمه گفت : با ورود بانک تجارت به بازار سرمایه مسلماً نگرش کارکنان نیز متحول شده و تداوم توفیقات بانک در سالهای آتی نیز دور از دسترس نخواهد بود .