بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۰۱/۲۷|
      تعداد بازدید: 955
      قرض الحسنه درهمه ابعاد برای بانکها برکت است

      اشاعه قرض الحسنه به سالم تر ساختن بنیان های اقتصادی کشور و ترویج اخلاق اسلامی در سطح جامعه منجر می شود و باید با استفاده از روشهای مناسب این سنت حسنه را گسترش داد.

      دکتر داوری مدیرعامل بانک تجارت در جمع مدیران این بانک با اشاره به این مطلب گفت: استقبال هموطنان از بیست و نهمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک تجارت بیانگر نهادینه شدن این سنت حسنه در جامعه دارد و هموطنان به این باور رسیده اند که قرض الحسنه ابزاری برای کمک به همنوعان و رفع مشکل نیازمندان است.

      مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به اینکه پاداش واقعی مشارکت در امر قرض الحسنه چیزی فراتر از جوایز مادی است افزود : اهدای جوایز به سپرده گذاران به هیچ عنوان اصالت قرض الحسنه را تحت الشعاع قرار نمی دهد و اصالت قرض الحسنه به نیت سپرده گذارانی است که در این امر مشارکت می کنند.

      دکتر داوری اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه را یکی از اولویتهای اصلی این بانک در سال جاری برشمرد و گفت: هم سپرده‌گذاران قرض‌الحسنه و هم تسهیلات گیرندگان آن برا ی بانک برکت محسوب می‌شوند. کلیه وجوه سپرده‌های قرض‌الحسنه به اعطای تسهیلات به نیازمندان اختصاص دارد و مسلما به هر میزان که این منابع نزد بانکها افزایش یابد تسهیلات بیشتری نیز در این زمینه پرداخت می‌شود. بطور نمونه بانک تجا‌رت تنها در ماههای پایانی سال 87 با اعطای 17 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه 20 میلیون ریالی به زوجهای جوان کارنامه‌موفقی را در این رابطه بر جای گذاشت.