بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۰۱/۲۲|
      تعداد بازدید: 899
      دکتر داوری: خصوصی سازی مسیر پیشرفت را هموار می کند

      تمام اقدامات و تمهیدات لازم برای حضور موفق بانک تجارت در بازار سرمایه به انجام رسیده و این انتظار وجود دارد که پس از خصوصی شدن بتوانیم تقش موثرتری در اقتصاد کشور بر عهده گیریم.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت دکتر داوری مدیرعامل این بانک که در نخستین سمینار مدیران و مسئولین در سال 88 سخن می گفت با اشاره به عملکرد سال گذشته این بانک در حوزه های مختلف گفت : علیرغم فراز و نشیب های کلی اقتصاد کشور،  سال 87 سالی بسیار موفق برای بانک تجارت بود.

      دکتر داوری با اشاره به عرضه سهام این بانک در بازار سرمایه در آینده نزدیک گفت: نهایی شدن فرآیند خصوصی سازی قطعا تاثیر مهمی بر راهبردها و ماموریت های جاری و آتی بانک خواهد داشت و تلاش برای مدیریت دقیق قیمت سهام بانک در راستای منافع سهامداران ، افزایش بازده سرمایه و دارایی ها و نظارت دقیق بر وضعیت گردش نقدینگی در بانک از جمله مهمترین مسائل مورد توجه مدیریت ارشد بانک در سالجاری است. همچنین با عنایت به نامگذاری سال 88 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "سال اصلاح الگوی مصرف" ، باید با کاهش هزینه های غیرضرور در بخش های مختلف ، کاراتر کردن سامانه های ارائه خدمات و حذف فعالیت های فاقد ارزش افزوده در جهت کاهش هزینه ها و تحقق منویات مقام معظم رهبری گامهای موثری برداریم.

      رئیس هیات مدیره بانک تجارت در پایان خاطرنشان ساخت: امید زیادی وجود دارد که با همبستگی و تلاش کارکنان و مسئولین بانک امکان تحقق اهداف پیش بینی شده در سال 88 بوجود آید و در جلب اعتماد سپرده‌گذاران و سهامداران آتی بانک موفق تر از گذشته عمل نمائیم.

      گفتنی است در این سمینار اعضای هیات مدیره و مدیران بانک تجارت برنامه های آتی این بانک در سال 1388 را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.