بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۱۲/۲۶|
      تعداد بازدید: 1004
      دانشگاه امام صادق (ع) میزبان شعبه الکترونیکی بانک تجارت

      همزمان با ایام ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ، شعبه الکترونیکی 24 ساعته بانک تجارت در دانشگاه امام صادق (ع) افتتاح شد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم ، سلطانی عضو هیات مدیره این بانک با اشاره به جایگاه علمی دانشگاه امام صادق در نظام آموزشی کشور گفت : بانک تجارت بعنوان مبتکر ایجاد شهرک های بانکداری الکترونیک در محیط های دانشگاهی افتخار دارد که فرهنگ سازی استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک را از قشر فرهنگی کشور آغاز کرده است .

      وی گفت : با افتتاح شعبه الکترونیکی 24 ساعته بانک تجارت در دانشگاه امام صادق (ع) تعداد این شعب در سطح کشور به 48 شعبه رسیده است . شعب الکترونیکی 24 ساعته نقش قابل توجهی در کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب و کاهش استفاده از پول فیزیکی خواهد داشت .

      عضو هیات مدیره بانک تجارت آمار سرانه استفاده از اسکناس در کشور را برای هر نفر 111 برگ عنوان کرد و گفت : این سرانه در کشورهای صنعتی به ازای هر نفر 13 برگ اسکناس بوده که این امر لزوم توجه به اهمیت پیاده سازی بانکداری الکترونیک در کشور را نمایان می کند .خوشبختانه بانک تجارت بعنوان یکی از بانکهای پیشرو در این زمینه ، زیر ساخت های لازم جهت حرکت هرچه بیشتر به سمت بانکداری الکترونیک را فراهم کرده و

       فرهنگ سازی آن را از دانشگاه ها آغاز نموده است زیرا اعتقاد داریم دانشجویان مهمترین مٌبلغ در این زمینه خواهند بود .

      دکتر اعتصامی معاون اداری و مالی دانشگاه امام صادق نیز نهادینه ساختن نظام پولی اعتمادساز را یکی از وظایف بانکها بر شمرد و گفت : سرمایه انسانها وقت است و باید به هر طریق ممکن سعی کرد تا با خدمات متنوع در وقت مشتریان صرفه جوئی کرد .

      وی گفت : شاید بتوان با تبلیغ مشتریان را جلب کرد ولی ادامه همکاری و استمرار آن تنها با پیگیری و استمرار خدمت رسانی ممکن خواهد بود .

      دکتر اعتصامی با اشاره به اصل رقابت در عرصه مشتری مداری خاطرنشان کرد : موفقیت نظام های الکترونیک بر جلب مشارکت استوار است و جلب مشارکت نیز از طریق اعتماد سازی ، صداقت ، تعهد و ارائه خدمات مطلوب حاصل می شود .