بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۱۲/۱۲|
      تعداد بازدید: 975
      اعطای 501 میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک تجارت خراسان جنوبی

      بانک تجارت تا پایان آذرماه سالجاری بیش از501 میلیاردریال تسهیلات به بخش های مختلف اقتصادی استان خراسان جنوبی پرداخت کرد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت از مجموع تسهیلات اعطایی این بانک بالغ بر 182 میلیارد ریال به بخش مسکن و ساختمان، 99میلیارد ریال به بخش خدمات ، 92 میلیارد ریال به بخش صنعت و معدن و 128 میلیارد ریال نیز به سایر بخشها اختصاص یافته که از محل تسهیلات مذکور طرحهایی چون شرکت تهیه و تولید مواد نسوز کشور، شرکت صدف، شرکت تولیدی آجر سفال طه ، شرکت قاین طیور و ... به بهره برداری رسیده است .

      در این گزارش آمده است : بانک تجارت در استان خراسان جنوبی با اختصاص 152 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاههای اقتصادی و زودبازده استان زمینه ساز ایجاد اشتغال برای 2940 نفر از  هموطنان بوده است .

      در حال حاضر این بانک در ایجاد و راه اندازی طرح تولید فرآورده های لبنی مربوط به  مجتمع کشت و صنعت دام و طیور هزار دستان، تولید تابلوهای فشارقوی مربوط به شرکت مهندسی انتقال نیرو و مخابرات، تولید فرآورده های نسوز قلیایی متعلق به شرکت فرآوری نسوز سرامیک خراسان، ساخت تجهیزات پالایشگاه خطوط انتقال انرژی متعلق به شرکت انرژی آوران توس، احداث خوابگاه صندوق رفاه اعضاء هیات علمی دانشگاه بیرجند، تولید انواع کنسانتره میوه متعلق به شرکت افشره ساز باقران و تجهیز و بهره برداری معدن مس قلعه زری متعلق به شرکت میناکان مشارکت نموده است .