بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۱۲/۱۱|
      تعداد بازدید: 960
      حضور فعال بانک تجارت در در نمایشگاه تخصصی بورس ، بانک و خصوصی سازی
       

      مدیران و کارشناسان بانک تجارت با حضور فعال در دومین نمایشگاه تخصصی بورس ، بانک و خصوصی سازی به اطلاع رسانی در خصوص اهداف و برنامه های این بانک جهت حضور موفق در بازار سرمایه می پردازند.

       به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این نمایشگاه که از روز شنبه دهم اسفندماه و با استقبال قابل توجه بانکها ، بیمه ها و شرکت های کارگزاری بورس در محل نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شد، بانک تجارت ضمن برپایی یک غرفه تخصصی علاوه بر معرفی خدمات و تسهیلات خود با نقطه نظرات کارشناسان بازار سرمایه و فعالان اقتصادی کشور در این حوزه آشنا می شود. دکتر صالح آبادی مدیرعامل سازمان بورس نیز یکی از بازدیدکنندگان غرفه بانک تجارت در نخستین روز برپایی این نمایشگاه بود.

      بانک تجارت به عنوان یکی از بانک های تجاری کشور است که فرآیند خصوصی سازی آنها مراحل پایانی خود را طی می کند . طی ماه های گذشته اقدامات مهمی برای شفاف سازی حساب ها، وصول مطالبات معوق ، واگذاری املاک مازاد، اصلاح نسبت بازده دارایی ها و ... در این بانک انجام شده و انتظار می رود عرضه رسمی سهام بانک تجارت در بازار بورس به زودی آغاز شود.

      در دومبن نمایشگاه تخصصی بورس ، بانک و خصوصی سازی بسیاری از شرکت‌های پذیرفته شده در بازار سرمایه، شرکت‌های کارگزاری، شرکت های مشمول اصل 44 قانون اساسی، سازمان بورس و اوراق ‌بهادار، شرکت‌های بورس اوراق‌ بهادار تهران، بورس کالای ایران، سازمان خصوصی‌سازی، بانک‌ها، بیمه‌ها و ... حضور دارند. هدف از برگزاری این نمایشگاه تبادل اطلاعات بین شرکت‌ها و سهامداران، ارائه ظرفیت‌ها و توانمندهای شرکت‌ها، آشنایی بیشتر فعالان بازار سرمایه با صنایع مختلف حاضر در تالارهای بورس و ... اعلام شده است.

      شایان ذکر است غرفه بانک تجارت در این نمایشگاه در سالن شماره 38 مستقر بوده و کارشناسان این بانک تا روز سیزدهم اسفندماه از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر پاسخگوی فعالان اقتصادی کشور خواهند بود.