بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۱۱/۲۷|
      تعداد بازدید: 837
      حضور بانک تجارت در نمایشگاه دستاوردهای 30 ساله انقلاب

      بانک تجارت در آستانه سی امین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، آخرین توفیقات خود در زمینه ارائه خدمات بانکی را به بازدیدکنندگان از نمایشگاه دستاوردهای دستگاه های اجرائی کشور عرضه کرد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، در این نمایشگاه که به مدت 7 روز در محل مصلای بزرگ تهران برگزار شد ، کارشناسان بانک تجارت ضمن معرفی خدمات نوین این بانک در قالب بروشورهای اطلاع رسانی ، به سئوالات بازدیدکنندگان در رابطه با چگونگی استفاده از خدمات و تسهیلات بانک تجارت پاسخ گفتند.

      غرفه بانک تجارت طی مدت برگزاری نمایشگاه همواره یکی از غرفه های مورد توجه بازدیدکنندگان بود . وزرای امور اقتصادی و دارائی ، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ،بهداشت ، درمان  و آموزش پزشکی، ارتباطات و فن آوری اطلاعات،  رئیس سازمان بازرسی کل کشور و جمع دیگری از مسئولین دستگاه های اجرائی کشور با حضور در غرفه بانک تجارت از نزدیک با خدمات این بانک آشنا شدند .

      در این خبر آمده است : دکتر سید شمس الدین حسینی ، وزیر امور اقتصادی و دارائی ، با حضور در غرفه بانک تجارت طی یادداشتی از حضور بانک تجارت در این نمایشگاه و تلاش کارکنان این بانک در سرویس دهی به مشتریان قدردانی کرد.