بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۱۱/۱۵|
      تعداد بازدید: 964
      سیلوی 20000 تنی کارخانه آرد تجارت بهره برداری شد

      همزمان با ایام ا . . . دهه مبارک فجر ، سیلوی بزرگ 20000 تنی کارخانه آرد تجارت طی مراسمی در شهرستان رودسر مورد بهره برداری قرار گرفت .

      روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود :

      در این مراسم که با حضور مهندس قهرمانی استاندار گیلان ، مهندس پارسانیا معاون وزیر بازرگانی ، فرماندار و امام جمعه شهرستان رودسر و جمعی از مقامات استان همراه بود استاندار گیلان طی سخنانی گفت :‌ کارخانه آرد تجارت هم اکنون 27 درصد آرد خبازی استان گیلان را تامین کرده و بیشترین نیاز صنایع استان را در زمینه آرد برآورده کرده است .

      وی گفت : کارخانه آرد تجارت در اشتغال زائی نیز عملکرد موفقی داشته به طوری که در حال حاضر 75 نفر به صورت مستقیم و بالغ بر 1200 نفر به صورت غیرمستقیم از طریق این کارخانه مشغول به کار شده اند .

      در بخش دیگری از این گزارش آمده است :

      کارخانه آرد تجارت با سرمایه گذاری بانک تجارت در راستای سیاست های اشتغالزائی و به منظور تامین آرد مورد نیاز استان گیلان در سال 1376 فعالیت خود را با ظرفیت تولید روزانه 250 تن آرد شروع کرد . این کارخانه از سال 1382 ظرفیت تولید خود را به میزان 350 تن در روز افزایش داد . ماشین آلات نصب شده در این کارخانه ساخت شرکت بولر آلمان بوده و از جمله بهترین ماشین آلات صنعت آرد می باشد .

      کارخانه آرد تجارت دارای گواهینامه استاندارد ملی و گواهینامه های بین المللی در زمینه تولید آرد بوده و همواره در جهت ارتقاء‌ کیفیت محصولات خود گام برداشته است .