بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: |
      تعداد بازدید: 498
      گردهمایی سراسری کارکنان منطقه اردبیل
      گردهمایی سراسری کارکنان و پرسنل پشت باجه روز پنج شنبه مورخ 21/10/87 در سالن آمفی تئاتر مدیریت برگزار گردید

      اولین گردهمایی سراسری کارکنان با حضور همکاران صف و ستاد ( مسئولین باجه ، تحویلداران ، متصدیان ، روسا و معاونین دوایر شعب و .... ) در مورخ 26/10/87 در سالن اجتماعات برگزار گردید .

      در این جلسه آقای مهرجونژاد مدیر منطقه ابتدا شهادت سالار شهیدان اباعبداله الحسین و 72 تن از یاران باوفایش را تسلیت و تعزیت گفته و مطالب و موارد لازم را تشریح که به شمه ای از آن ذیلاً اشاره می گردد.

      مدیر منطقه ضمن بررسی و تحلیل وضعیت منابع و مصارف شعب ، بانک تجارت منطقه اردبیل را با سایر بانکهای استان مقایسه  و وضعیت منابع و مصارف را طی ده ماه گذشته مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و اعلام نمودند که عملکرد بانک تجارت در استان نسبتاً عملکرد مطلوبی بوده اما به هیچ عنوان این روند راضی کننده نمی باشد .

      وی هدف اصلی برای سال جاری را ارتقاء یک رتبه جایگاه بالاتر عنوان نموده و اعلام کردند که این مهم میسر نخواهد بود مگر با تلاش تک تک همکاران دلسوز منطقه .

      مدیر منطقه : در راستای جذب منابع راهکارهای مناسبی ارائه و فرمودند: اگر همه ما به فلسفه بازاریابی اعتماد داشته باشیم شاهد رشد و شکوفایی چشمگیری خواهیم بود .

      و بازاریابی یعنی : شناخت نیاز مشتری و پاسخ به نیازهای آنان ، در این خصوص باید به فرصتها و تهدیدهای موجود بازار آگاه و از اتفاقات و موقعیتهای پیش آمده در شهر و بازار شناخت داشته باشیم . و همچنین نقاط قوت و ضعف رقبا را بررسی و توانمندیهای و مزیتهای بانک خود را به منصه ظهور بگذاریم .

      سعی کنید : مطابق با خواسته های مشتریان و بهتر و برتر از آنجه که رقیب ارائه می نماید خدمات خود را ارائه نمایید و ما افتخار می کنیم که در سال 86 بانک تجارت اردبیل از جهت طرح تکریم در بین بانکها رتبه اول و در بین بانک و بیمه رتبه دوم را ازآن خود نمود و این مهم حاصل صداقت تلاش و دلسوزی شما عزیزان می باشد .

      در ادامه سخنرانی آقای مهرجونژاد در خصوص فعال سازی کمیته بازاریابی شعب تأکید و نقش کارکنان مخصوصاً پرسنل جلو باجه را در جذب مشتری و برقراری ارتباط با آنان تشریح نمودندو .......

      در ادامه جلسه آقای باقرزاده معاونت اداری و مالی ، هدف از تشکیل جلسه را روابط صمیمانه و متقابل پرسنل و مدیریت بیان و به تعهدات کارکنان نسبت به بانک منجمله « رعایت مقررات ، رعایت شئون اسلامی ، جلب رضایت مشتری ، سرعت و دقت درکار ، حفظ حیثیت و اسرار بانک ، رعایت سلسله مراتب اداری و ... توضیحات لازم را ارائه و تأکید به رعایت موارد ذیل نمودند .

      1ـ تکریم ارباب رجوع بیش از وظیفه معمولی

      2ـ بازدهی کاری بیش از حد معمولی

      3ـ رفتار و اخلاق مناسب در محیط بانک

      4ـ توجه به وجهه و جایگاه سازمان و کوشش در جهت ارتقاء آن

      5ـ ابدا, شیوه های مناسب در کارهای بانکی

      6ـ صرفه جویی و کمک موثر به سود دهی سازمان

      7ـ بازاریابی و تلاش در جهت جذب منابع

      آقای فرجی معاونت اجرایی : در خصوص تلاش همکاران نسبت به وصول مطالبات مطالب لازم را ارائه و فرمودند : شعب موفق با جوایزی نفیسی تشویق خواهد شد .

      و در ادامه فرمودند: موفقیت منطقه اردبیل با تلاش کلیه همکاران و بصورت دسته جمعی و حرکت گروهی و فعال سازی کمیته بازاریابی و مراجعه به محل کسب مشتریان و برقراری ارتباط با آنان و ارج نهادن به خواسته ها و شکایات مشتریان خواهد بود و ....

      آقای مشهدی مسئول حراست منطقه : در خصوص مسائل امنیتی شعب و وظایف پرسنل پشت باجه و نحوه برخورد در مواقع ضروری و استفاده از امکانات امنیتی موارد لازم را تشریح و دیدگاه حراست را از لحاظ مشتری مداری و حراست از امنیت ، اعتماد و اعتبار مشتری را تبیین نمودند

         و در خاتمه کارشناس بازاریابی و روابط عمومی ، ضمن تقدیر و تلاش بی شائبه همکاران مخصوصاً پرسنل موجود در جبهه مقدم بانک ، موفقیت سازمان را اتحاد و انسجام و ایجاد جو صمیمانه و همچنین قبول و باور برنامه های تعریف شده از سوی سازمان و بی اعتنا نبودن به آن بیان و روشهای بازایابی کارکنان شعب و شناخت از بازار و مشتری و بازاریابی بانک در گذشته ، حال و آینده را تشریح و فرمودند : سعی کنید پرسنلی با ارتباط عمومی قوی و موثر باشید که بهترین راه برای جذب مشتریان می باشد . و مطالب خود را با ذکر جمله ذیل خاتمه دادند . /51

      « تعالی نام پرآوازه بانک تجارت ـــ مقصد راه بازایابی »

      ( جلسه با ذکر صلوات به ارواح طیبه شهدای اسلام خاتمه یافت )