بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۹/۲۶|
      تعداد بازدید: 1048
      جوایز حسابهای قرض الحسنه بانک تجارت در خراسان جنوبی اهدا شد

      جوایز ویژه بیست و هشتمین دوره قرعه کشی حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت در استان خراسان جنوبی طی مراسمی با حضور "سیامک دولتی" عضو هیات مدیره این بانک به برندگان اهدا شد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، در این مراسم عضو هیات مدیره بانک تجارت در سخنانی از مشارکت معنوی مردم استان در سنت نیکوی قرض الحسنه تقدیر کرد و گفت : باید با آموزش بیش از پیش هموطنان آنان را با ابعاد مختلف فرهنگی ، دینی و اجتماعی قرض الحسنه آشنا نمود و به هر شکل ممکن مشارکت مردم در این اقدام خداپسندانه را گسترش داد .

      دولتی افزود : به هر میزان که سپرده های قرض الحسنه در بانک ها افزایش یابد امکان اعطای تسهیلات قرض الحسنه به افراد نیازمند جامعه نیز افزایش خواهد یافت . بر این اساس سپرده گذاران قرض الحسنه علاوه بر بهره مندی از اجر معنوی مشارکت در این امر نیکو می توانند از جوایز ارزنده حساب های قرض الحسنه نیز برخوردار شوند .

      در بخش دیگری از این مراسم مدیر شعب بانک تجارت در استان خراسان جنوبی عملکرد بانک تجارت را در اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ، بیماری ، تأمین مسکن و ... برشمرد .

      گفتنی است در بیست و هشتمین دوره قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت تعداد 7 نفر از هموطنانمان در این استان برنده خودروی ریو شدند .