بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۹/۲۰|
      تعداد بازدید: 2007
      مدیرعامل بانک تجارت: نیروی انسانی مهمترین گنجینه هر سازمان است
       

      کارمندان نمونه باید مروج الگوهای کاری و رفتاری مناسب در سطح بانک باشند و این موضوع را همواره مدنظر داشته باشند که توقع بیشتری از آنان وجود داشته و نمونه ماندن مشکل تر از نمونه شدن است.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت دکتر داوری که در مراسم تجلیل از کارکنان نمونه این بانک در سال 86 سخن می گفت با اشاره به این موضوع خاطرنشان ساخت: امروزه نیروی انسانی مهمترین گنجینه هر سازمان شناخته شده و به ویژه بنگاه های اقتصادی پیشرو، ارتقاء کیفیت نیروی انسانی را به عنوان محور توسعه فعالیت هایشان در دستور کار قرار می دهند.

      دکتر داوری افزود: عملکرد کارکنان برآیندی از توانمندی و تمایل آنها برای اجرای برنامه هاست و انگیزش نیروی انسانی یکی از مهمترین عوامل برای حرکت رو به جلو در مسیر توسعه سازمان ها محسوب می شود.

      پیش از سخنان مدیرعامل بانک تجارت ، سلطانی عضو هیات مدیره این بانک نیز با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای افزایش تخصص و مهارت کارکنان در سطوح مختلف اجرایی و کارشناسی گفت: ترسیم اهداف هر سازمان باید براساس سطح دانش ، تجربه ، تخصص و بهره وری کارکنان صورت گیرد و در بانک تجارت توانمندسازی نیروی انسانی از طریق فراگیر نمودن و تخصصی سازی آموزش در دستور کار قرار گرفته است.

      سلطانی با اشاره به لزوم نهادینه شدن فرهنگ یادگیری برای افزایش تخصص و مهارت کارکنان سازمان در سطوح مختلف گفت: اقدامات زیادی برای نیازسنجی آموزشی در سطح بانک ، فراگیرسازی آموزش از طریق ابزارهای مبتنی بر فن آوری اطلاعات و تعریف دوره های آموزشی جدید براساس نیازهای روز انجام شده و امیدواریم به تحولات مثبت در حوزه منابع انسانی در بانک منجر شود.

       عضو هیات مدیره بانک تجارت با اشاره به چگونگی انتخاب کارکنان نمونه در این بانک گفت: در این انتخاب کلیه معیارهای طرح شهیدرجایی همچون وجدان کاری ، مهارت ، تخصص ، بهره وری ، انضباط اداری ، خلاقیت و نوآوری ، ارتقاء بهره وری و تقویت روحیه کار گروهی مورد توجه قرار گرفته است.

      در پایان این مراسم جوایز و لوح تقدیر کارکنان نمونه بانک تجارت در سال 86 توسط مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک به آنان اهداء شد. همچنین از حسین ثابتی مدیر امور بین الملل بانک تجارت به عنوان کارمند نمونه ملی تجلیل بعمل آمد.