بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۹/۰۶|
      تعداد بازدید: 1142
      معرفی آخرین دستاوردهای الکترونیک بانک تجارت در نمایشگاه الکامپ
       

      بانک تجارت با حضور فعال در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ آخرین دستاوردهای خود در زمینه بانکداری الکترونیک را در معرض دید باز دیدکنندگان قرار داد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این نمایشگاه که با استقبال متخصصین فناوری اطلاعات و ارتباطات و دانشجویان کشور مواجه شد کارشناسان این بانک ضمن بر پایی یک غرفه تخصصی اقدام به معرفی خدمات بانکداری الکترونیک به بازدیدکنندگان نموده و با نقطه نظرات تخصصی کارشناسان صنعت IT کشور در این زمینه از نزدیک آشنا شدند.

      در طول مدت برگزاری این نمایشگاه مسئولین غرفه بانک تجارت با نصب شعبه مجازی سبا (سامانه بانکداری الکترونیک بدون کارمند) ، دستگاه های وب کیوسک ، خود پرداز و پایانه فروش، بازدیدکنندگان از نمایشگاه را به صورت عملی با چگونگی استفاده از امکانات جدید ابزارهای الکترونیک بانک تجارت آشنا ساختند. همچنین لوح فشرده "آشنایی با خدمات بانکداری الکترونیک" به صورت رایگان بین علاقمندان توزیع شد . در این لوح فشرده نحوه افتتاح حساب های اینترنتی ، استفاده از خدمات تلفنبانک و سامانه پیام کوتاه ، انتقال وجوه به صورت لحظه ای از طریق سامانه سحر، پرداخت قبوض به صورت الکترونیکی و.. به طور کامل و به زبان ساده برای مشتریان توضیح داده شده است.

      از جمله دیگر اقدامات غرفه بانک تجارت در طول برگزاری این نمایشگاه ارسال نرم افزار موبایل بانکینگ برای علاقمندان از طریق بلوتوث و توزیع کارت اینترنت اهدایی این بانک بصورت رایگان بود.

      گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ طی روزهای دوم تا پنجم آذرماه در تهران برگزار شد دهها شرکت ایرانی و خارجی آخرین دستاوردهای خود در زمینه فنآوری اطلاعات و تجارت الکترونیک را به نمایش گذاشتند.