بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۹/۰۵|
      تعداد بازدید: 1048
      مدیرعامل بانک تجارت : رسالت بسیج همچنان ادامه دارد
      توفیقات کشور در عرصه های مختلف اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی بیانگر نهادینه شدن فرهنگ و تفکر بسیجی در تار و پود جامعه است و لذا رسالت بسیج هیچ وقت پایان نمی پذیرد.
      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت دکتر داوری مدیرعامل این بانک در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان و پرسنل انتظامات بانک تجارت که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با اعلام این مطلب گفت: مشکل استکبار جهانی با ملت ایران نشأت گرفته ازروحیه بسیجی امت اسلامی است ولذا تا مادامی که این روحیه وجود دارد نباید تصور کرد که استکبار دست از دشمنی خود بردارد.
      وی افزود: درحال حاضر سیستم بانکی در خط مقدم جبهه جنگ قرار دارد و دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی در صدد هستند تا به هر طریق ممکن برای تحریم بانکهای کشور از همدیگر سبقت بگیرند. خوشبختانه وجود روحیه بسیجی در نظام بانکی و لطف خداوند موجب شد تا بانکهای کشور از این شرایط سربلند بیرون آیند. مهمترین وظیفه سیستم بانکی در شرایط فعلی انجام بهتر وظایف و خدمت رسانی مطلوبتر به هموطنان است.
      دکتر داوری خاطرنشان کرد: بسیج در زمان جنگ با سلاح ایمان ثابت کرد که نیرویی مقتدر است و اکنون با گذشت زمان اقتدار بسیج آنچنان است که دشمنان اسلام به هیچ عنوان فکر تعرض به ایران را از سر نخواهند گذراند.