بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۸/۲۱|
      تعداد بازدید: 852
      56 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک تجارت برای صنعتگران ایرانی
       
      به گزارش روابط عموبانک تجارت تا پایان شهریور ماه امسال بیش از 148 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش های مختلف اقتصادی کشور پرداخت کرده که در این میان بخش صنعت با 56 هزار میلیارد ریال بیشترین سهم را از تسهیلات اعطایی این بانک به خود اختصاص داده است.
      می بانک تجارت مانده خالص پرداختی این بانک در بخشهای مختلف اقتصادی تا پایان شهریورماه در بخش بازرگانی و خدمات 34 هزار میلیارد ریال، در بخش مسکن و ساختمان 28 هزار میلیارد ریال، در بخش صنعت و معدن 56 هزار میلیارد ریال، در بخش کشاورزی 26 هزار میلیارد ریال و در بخش صادرات چهارهزار و سیصد میلیارد ریال بوده است.
      بیش از90 درصد این تسهیلات به فعالان بخش خصوصی تخصیص یافته است.

      همچنین طی سه سال گذشته که دستور حمایت مالی از بنگاههای کوچک اقتصادی و زودبازده به نظام بانکی ابلاغ شده بانک تجارت بیش از 30 هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان بخش های مختلف اقتصاد کشور اعطاء نموده که به ایجاد اشتغال برای 215 هزار نفر از هموطنان منجر شده است.

      از جمله مهمترین طرح های زیربنایی اقتصاد کشور که هم اینک بانک تجارت به عنوان بانک عامل تامین مالی آنها را بر عهده گرفته می توان به متانول کاوه، کاخانجات نساجی سبلان پارچه، مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران ، پتروشیمی خارک ، لاستیک کردستان،آلومینیوم جنوب و ... اشاره کرد. علاوه بر این بانک تجارت  از ابتدای سال 87 تاکنون بیش از پانزده هزار میلیارد ریال تسهیلات ریالی و 2500 میلیون یورو تسهیلات ارزی به طرح های نفتی و پتروشیمی کشور اختصاص داده است. 

      همچنین درراستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و طی یک برنامه زمانبندی شده ، تعداد دستگاه های پایانه فروش (POS) بانک تجارت از 16 هزار دستگاه به بیش از 40 هزار دستگاه در پایان سالجاری و تعداد دستگاه های خودپرداز این بانک به بیش از 1700 دستگاه تا پایان امسال افزایش خواهد یافت . این در حالی است که هم اکنون بیش از سه میلیون و ششصد هزار نفر از هموطنان با در اختیار داشتن تجارت کارت ، خدمات مورد نیاز خود را از طریق بانک تجارت دریافت می کنند .

      شایان ذکر است بانک تجارت هم اینک با در اختیار داشتن بیش از 1900 شعبه در سراسر کشور انواع خدمات بانکی را از طریق سامانه های الکترونیک خود بصورت لحظه ای به مشتریان ارائه می کند.