بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۸/۰۶|
      تعداد بازدید: 901
      بانک تجارت حامی هفت هزار بنگاه اقتصادی زودبازده در استان تهران
      بانک تجارت با مشارکت فعال در طرح ویرایش اطلاعات سامانه اطلاع رسانی بنگاه های زودبازده رتبه نخست نظام بانکی کشور را در امر به روزرسانی اطلاعات این سامانه به دست آورده است.
       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت بر اساس اعلام کارگروه اشتغال و برنامه ریزی استانداری تهران، مدیریت امور مناطق بانک تجارت کلیه اطلاعات مربوط به تسهیلات اعطایی این بانک به بنگاه های اقتصادی زودبازده در استان تهران را
      در قالب سامانه
      SME86 تکمیل و ویرایش کرده است. همکاری در تکمیل اطلاعات این سامانه گام مهمی در شفاف سازی عملکرد بانکها در اعطای تسهیلات به بنگاه های اقتصادی زودبازده بوده و یکی از شاخص های اصلی همکاری بانکهای عامل با وزارت کار در اجرایی ساختن برنامه های دولت در این بخش تلقی می شود.

      ویرایش اطلاعات سامانه SME86 توسط بانکها شامل دو مرحله بوده که بخش نخست تکمیل اطلاعات دقیق اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده تسهیلات با ذکر جزئیات و مرحله دوم تکمیل اطلاعات مربوط به تعیین وضعیت پرونده های متقاضیان تسهیلات را در بر می گیرد.

      بانک تجارت ظرف سه سال گذشته اعطای بیش از هفت هزار فقره تسهیلات به بنگاه های زودبازده در استان تهران را مصوب کرده است. کلیه اطلاعات مربوط به دریافت کنندگان تسهیلات و مراحل اعطای این وامها در یک بازه زمانی 10 روزه با همکاری مدیران و کارشناسان بانک تجارت در مناطق مختلف استان تهران تهیه و در قالب فرمت های استاندارد سامانه SME86 ویرایش شده که این مهم قدردانی معاون برنامه ریزی استانداری تهران از مدیریت امور مناطق بانک تجارت را به دنبال داشته است.

      در بخش دیگری از این گزارش آمده است: ویرایش اطلاعات بنگاه های زودبازده در قالب سامانه  SME86این امکان را برای وزارت کار و امور اجتماعی و سایر دستگاه های اجرایی کشور فراهم می آورد تا با در اختیار داشتن اطلاعات به روز و کامل ، فرآیند های برنامه ریزی و سیاستگزاری برای اعطای تسهیلات به بنگاه های زودبازده را براساس ظرفیت های اقتصادی مناطق مختلف کشور مورد بازنگری قرار داده و بهینه سازی کنند که این امر بویژه در تامین منابع لازم برای طرح های مصوب نیمه تمام از اهمیت زیادی برخوردار است.

      شایان ذکر است بانک تجارت تاکنون بیش از 30 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های زودبازده در اقصی نقاط میهن عزیز اعطاء نموده که به ایجاد اشتغال برای 215 هزار نفر از هموطنان منجر شده است.