بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۸/۰۲|
      تعداد بازدید: 965
      تقدیر از فعالیت های بانک تجارت در فرهنگ سازی بانکداری الکترونیک
      لوح سپاس ششمین نمایشگاه "آشنایی با برنامه ها و فعالیت های حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تهران" به سبب اقدامات بانک تجارت در توسعه فرهنگ استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک به این بانک تعلق گرفت.
       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اعطای لوح تقدیر به دکتر مجیدرضا داوری مدیرعامل بانک تجارت و مهندس محمدرضا غفوری رئیس اداره روابط عمومی این بانک از مشارکت فعال بانک تجارت در برگزاری این نمایشگاه آشنایی تقدیر کردند.

      روابط عمومی بانک تجارت امسال نیز همچون سنوات گذشته بانک تجارت با برپایی یک غرفه تخصصی در نمایشگاه دستاوردهای معاونت دانشجویی دانشگاه تهران ، ضمن معرفی جدیدترین خدمات الکترونیک این بانک، به توزیع بیش از هشت هزار تجارت کارت جوان میان دانشجویان جدید این دانشگاه مبادرت کرد.

      این اقدام در راستای تفاهم نامه منعقده با دانشگاه تهران صورت گرفته است که طی آن بانک تجارت در سال 1383 با افتتاح اولین شهرک بانکداری الکترونیک کشور در دانشگاه تهران رویکرد جدیدی را در فرهنگ سازی استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک آغاز نمود.

      گفتنی است بانک تجارت تا پایان شهریور ماه سالجاری 40 شهرک بانکداری الکترونیک در دانشگاههای معتبر کشور راه اندازی نموده و هم اکنون بالغ بر 480 هزار دانشجو خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق تجارت کارت جوان به انجام می رسانند.