بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۸/۰۱|
      تعداد بازدید: 864
      حضور فعال بانک تجارت در کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک
      بانک تجارت در راستای ایجاد بستری مناسب برای تجارت الکترونیک از طریق ارائه خدمات بانکداری الکترونیک ، در سومین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک در اصفهان شرکت کرده است.
       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این همایش که تحت عنوان "تجارت الکترونیک با رویکرد به کشورهای در حال توسعه" از روز چهارشنبه در اصفهان آغاز شده تعدادی از مدیران و کارشناسان بانک تجارت با حضور در غرفه اختصاصی این بانک ضمن رایزنی و تبادل نظر با شرکت کنندگان در همایش، به معرفی آخرین دستاوردها و برنامه های بانک تجارت برای توسعه بانکداری الکترونیک در کشور می پردازند.

      همچنین مطابق برنامه اعلام شده از سوی دبیرخانه کنفرانس دکتر داوری مدیرعامل بانک تجارت نیز در روز دوم این همایش سخنرانی خود با محور ارتباط بین تجارت الکترونیک و بانکداری الکترونیک را ارائه خواهد کرد.

      شایان ذکر است بانک تجارت خدمات الکترونیک خود را در قالب سامانه سحر ، تلفنبانک ، سامانه پیام کوتاه (SMS Bank) ، سامانه بانکداری اینترنتی ، شعب الکترونیک 24 ساعته ، شهرک های بانکداری الکترونیک و ... به هموطنان ارائه می کند. مسئولیت کمیته فرهنگ سازی و آموزش در کارگروه بانکداری الکترونیک وزارت امور اقتصادی و دارایی را نیز بانک تجارت بر عهده دارد.