بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۷/۲۱|
      تعداد بازدید: 1077
      هشت هزار دانشجوی دیگر به خانواده تجارت کارت جوان پیوستند
      بانک تجارت همچون سنوات گذشته با آغاز سال تحصیلی جدید، به تمامی دانشجویان ورودی سال 87 دانشگاه تهران تجارت کارت جوان اهدا کرد .
       

      به گزارش رسیده از روابط عمومی بانک تجارت امسال نیز همچون سنوات گذشته بانک تجارت با برپایی یک غرفه تخصصی در نمایشگاه دستاوردهای معاونت دانشجویی دانشگاه تهران ، ضمن معرفی جدیدترین خدمات الکترونیک این بانک، به توزیع بیش از هشت هزار تجارت کارت جوان میان دانشجویان جدید این دانشگاه مبادرت کرد.

      این اقدام در راستای تفاهم نامه منعقده با دانشگاه تهران صورت گرفته است که طی آن بانک تجارت در سال 1383 با افتتاح اولین شهرک بانکداری الکترونیک کشور در دانشگاه تهران رویکرد جدیدی را در فرهنگ سازی استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک آغاز نمود.

      در پروژه شهرک های بانکداری الکترونیک، دانشجویان با استفاده از تجارت کارت جوان کلیه نقل و انتقالات پولی خود را از طریق دستگاههای وب کیوسک، POS و خودپرداز موجود در دانشگاه
      و به صورت مجازی به انجام می رسانند .

      بانک تجارت همچنین در اقدامی جدید امکان ثبت نام اینترنتی دانشجویان را نیز فراهم نموده است .

      در این گزارش آمده است : بانک تجارت تا پایان شهریور ماه سالجاری 40 شهرک بانکداری الکترونیک در دانشگاههای معتبر کشور راه اندازی نموده و هم اکنون بالغ بر 480 هزار دانشجو خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق تجارت کارت جوان به انجام می رسانند.