بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۷/۱۴|
      تعداد بازدید: 1032
      رتبه ممتاز بانک تجارت در جلب رضایت مشتریان
      بانک تجارت در بین دستگاه های اجرائی استان تهران (گروه بانک ها و بیمه ها) رتبه دوم جلب رضایت مشتریان را به خود اختصاص داد .

      روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود : در گزارش ارسالی از سوی مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری تهران در رابطه با طرح سنجش میزان رضایت مندی مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاه های اجرائی در سال 1386، عملکرد 73 دستگاه اجرائی در سطح استان تهران مورد بررسی قرار گرفته است .

      گفتنی است کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک تجارت با شماره تلفن 1554 آماده پاسخگویی درخصوص مشکلات ، پیشنهادها و انتقادهای ارائه شده از سوی مشتریان می باشند . همچنین در راستای ارائه خدمات مطلوبتر به مشتریان و یکپارچه سازی کانالهای ارتباطی بانک و مشتری سیستم دریافت اطلاعات بوسیله پیامک (SMS ) نیز در این مرکز فراهم شده است .