بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۷/۱۳|
      تعداد بازدید: 868
      بانک تجارت در سازمان میراث فرهنگی شعبه زد
      همزمان با ایام هفته گردشگری ، بانک تجارت شعبه خدمات بانکی خود را در محل سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری افتتاح کرد.

      در مراسم افتتاح این شعبه که با حضور "محمدابراهیم مقدم" عضو هیات مدیره بانک تجارت و دکتر نجفی معاونت توسعه مدیریت و جمعی از کارکنان سازمان میراث فرهنگی همراه بود ، عضو هیات مدیره بانک تجارت در سخنانی گفت: افتتاح شعبه بانک در محل این سازمان را فرصتی دیگر برای خدمتگزاری می دانیم و امیدواریم با ارائه خدمات مطلوب پاسخگوی این اعتماد باشیم .

      وی با اشاره به کمبود منابع افزود: محدودیت منابع همواره وجود دارد و هنر مدیریت آن است که با جذب، حفظ و بکارگیری منابع از به هدر رفتن آن جلوگیری کند. سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز به نوبه خود در جذب منابع تاثیر بسزایی دارد .

      عضو هیات مدیره بانک تجارت خاطرنشان کرد: رویکرد بانکداری الکترونیک در بخش گردشگری از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که این مهم از دغدغه های گردشگران برای حمل و نقل فیزیکی پول خواهد کاست. خوشبختانه بانک تجارت طی سالهای گذشته در این زمینه به توفیقات مطلوبی دست یافته و این رویکرد با  سرعت زیاد در حال پیگیری است .

      دکتر نجفی نیز در این مراسم با اشاره به همکاری های مستمر سازمان میراث فرهنگی با بانک تجارت اظهار امیداواری کرد که با افتتاح شعبه بانک تجارت در محل سازمان میراث فرهنگی این تعامل دوجانبه گسترش یافته و دریافت خدمات بانکی مورد نیاز کارکنان سازمان را تسهیل نماید.