بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۷/۰۷|
      تعداد بازدید: 932
      مدیرعامل بانک تجارت: دفاع مقدس همچنان ادامه دارد
      همایش ایثارگران بانک تجارت همزمان با هفته دفاع مقدس طی مراسمی با حضور دکتر داوری مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک تجارت و سردار یزدی ، نماینده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد .
       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم دکتر داوری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: آن چیز که موجب برتری رزمندگان اسلام بر ارتش تا دندان مسلح عراق شد ، همانا معنویت موجود در جبهه ها بود . رزمندگان با اخلاص کامل در جبهه ها از خداوند طلب شهادت می کردند. مسلماً کسی که از مرگ هراسی نداشته باشد هیچ قدرتی را یارای مقابله با او نیست .

                دکتر داوری با اشاره به لزوم پیروی و نهادینه کردن تفکر بسیجی در تمامی عرصه های مختلف کشور یادآور شد : دشمنان اسلام برای ضربه زدن به انقلاب از پا ننشسته اند و لازم است در این برهه از زمان با خودسازی هر چه بیشتر آماده مقابله با بحرانها باشیم. درواقع دفاع مقدس به پایان نرسیده و همچنان ادامه دارد . آن چیزی که در دفاع مقدس در وجود رزمندگان موج می زد همانا خودساختگی درونی بود .

                سردار یزدی نیز در این مراسم با مرور خاطراتی از دفاع مقدس یادآور شد: تصور دفاع مقدس با تصدیق ارزشها، ایثارگریها و شهادت ها همراه است. دفاع مقدس همواره ارزشمند است و آن چیزی که در دفاع مقدس از اهمیت بیشتری برخوردار بود ، دفاع از حریم اعتقادات و ارزشها است.

                گفتنی است بانک تجارت در جمع کارکنان خود در سراسر کشور از وجود بیش از 3400 نفر از ایثارگران دفاع مقدس بهره مند است .