بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۶/۱۹|
      تعداد بازدید: 866
      با تسهیلات بانک تجارت مازندران 6400 نفر شاغل شدند
      مدیریت شعب بانک تجارت مازندران تاکنون بیش از یک هزار و چهل و پنج میلیارد ریال از تسهیلات خود را در راستای سیاست های دولت به بنگاه های اقتصادی زودبازده تخصیص داده است.
      به گزارش رسیده از روابط عمومی بانک تجارت مدیریت شعب بانک تجارت مازندران با حضور فعال در نمایشگاه دستاوردهای بنگاههای زود بازده که به همت اداره کل کار و امور اجتماعی استان برگزار شد دستاوردهای خود در این زمینه را به بازدید کنندگان از نمایشگاه عرضه کرد.
       
      میزان سهمیه تسهیلات در نظرگرفته شده برای بانک تجارت مازندران در رابطه با بنگاههای کوچک اقتصادی و زود بازده مبلغ یک هزار و ششصد و چهل و چهار میلیارد ریال می باشد که از سهمیه فوق تا کنون بیش از یک هزار و چهل و پنج میلیارد ریال تسهیلات معادل 64 درصد از سهمیه ابلاغی به طرح های مختلف معرفی شده اختصاص یافته است.
       
      گفتنی است از محل تسهیلات اعطائی بانک تجارت به طرحهای مذکور تا کنون زمینه اشتغال برای 6422 نفر از هموطنانمان در این استان فراهم گردیده است.
       
      شایان ذکر است  هم اینک بیش از 90 شعبه و باجه ریالی و ارزی بانک تجارت در سراسر استان مازندران به ارائه انواع خدمات بانکی به هموطنان مشغول هستند.