بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۶/۱۳|
      تعداد بازدید: 949
      جایگاه نخست بانک تجارت در صدور ضمانتنامه های بانکی
      مانده تعهدات بانک تجارت بابت گشایش اعتبارات اسنادی در پایان تیرماه سالجاری به بیش از 8 میلیارد دلار رسید.
       

      روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سالجاری تا مقطع زمانی اشاره شده 2647 فقره اعتبارات اسنادی از سوی بانک تجارت به ارزش بیش از 3 میلیارد دلار گشایش شده است. همچنین طی این مدت 247 فقره ضمانتنامه ارزی به مبلغ 250 میلیون دلار نیز برای مشتریان صادر گردیده که مانده تعهدات بانک تجارت در زمینه صدور ضمانتنامه های خارجی را به دو میلیارد و چهارصد میلیون دلار رسانده است.

      در این گزارش آمده است: مجموع حواله های ارزی صادره و وارده از سوی بانک تجارت در پایان تیرماه بالغ بر 12.300 فقره می باشد . واحدها و دوایر ارزی این بانک همچنین طی این مدت نسبت به خرید 942 میلیون دلار ارز (بازرگانی و غیربازرگانی) و فروش 2583 میلیون دلار ارز (بازرگانی و غیربازرگانی) مبادرت نموده اند.

      گفتنی است بانک تجارت طی سالهای متمادی جایگاه نخست مانده ضمانتنامه های بانکی و پذیرش ها را در بین شبکه بانکی کشور به خود اختصاص داده است.

      خدمات بخش بین الملل بانک تجارت برای مشتریان شامل عملیات ارزی اعم از گشایش اعتبارات اسنادی وارداتی (دیداری، مدت دار ، فاینانس و ریفاینانس) و صادراتی ، پذیرش بروات اسنادی ، حوالجات ، خرید و فروش ارز
      و امور مربوط به حسابهای ارزی، افتتاح انواع حسابهای ارزی ، اعطای تسهیلات ارزی ، صدور انواع ضمانتنامه های ارزی و ... می باشد.