بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۶/۱۱|
      تعداد بازدید: 960
      جوایز برندگان حسابهای قرض الحسنه بانک تجارت در استانهای قزوین، آذربایجانشرقی و فارس اهدا شد
      مراسم تقدیر از سپرده گذاران و اهدای جوایز برندگان بیست و هشتمین دوره قرعه کشی حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت در استانهای قزوین، آذربایجانشرقی و فارس برگزار شد.
       

      در این مراسم های جداگانه که با حضور اعضای هیات مدیره ، مدیران و تعداد کثیری از دارندگان حساب های قرض الحسنه نزد بانک تجارت برگزار شد از نیات ارزشمند سپرده گذاران قرض الحسنه برای مشارکت در این امر خداپسندانه تقدیر بعمل آمد.

                  سیدحسن سلطانی عضو هیات مدیره بانک تجارت در مراسم اهدای جوایز قرض الحسنه در استان آذربایجانشرقی طی سخنانی به تشریح چگونگی انجام فرآیند قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پرداخت و گفت: وجوه حاصل از سپرده های هموطنان در حسابهای قرض الحسنه تماماً در جهت اعطای تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان جامعه در بخش های ازدواج ، تهیه جهیزیه ، درمان بیماری ، تامین مسکن و ... پرداخت شده و لذا جوایز قرض الحسنه نیز پاسداشت نیک اندیشی سپرده گذاران برای مشارکت در این اقدام حسنه است.

                  سیامک دولتی عضو دیگر هیات مدیره بانک تجارت نیز در مراسم اهدای جوایز قرض الحسنه به هموطنان در استان قزوین که با حضور مهندس نصری استاندار قزوین برگزار شد، گفت: تاکید بسیار احادیث و آیات قرآن کریم در رابطه با قرض الحسنه بیانگر اهمیت این سنت حسنه است و به هز میزان که منابع قرض الحسنه نزد بانکها افزایش یابد امکان بهره مند شدن بیشتر هموطنان از تسهیلات قرض الحسنه برای رفع احتیاجات ضروری افزایش می یابد.

                  گفتنی است در استان فارس بیش از 22.680 نفر برنده جوایز بانک تجارت بودند که از این بین 49 نفر برنده خودروی سواری ریو بودند. در استان آذربایجانشرقی نیز از مجموع 12.620 نفر برنده جوایز قرض الحسنه 23 نفر برنده خودروی سواری ریو بودند. در استان قزوین نیز 7989 نفر برنده جوایز بانک تجارت بودند که سهم برندگان خودروی سواری ریو 21 نفر بود.