بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۶/۱۰|
      تعداد بازدید: 1059
      افزایش پایانه ها ی فروش بانک تجارت به 40 هزار دستگاه
      تعداد دستگاه های پایانه فروش ((POS بانک تجارت از 16 هزار دستگاه به بیش از 40 هزار دستگاه در پایان سالجاری افزایش می یابد .
       

      روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود : درراستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و طی یک برنامه زمانبندی شده ، تعداد دستگاههای خودپرداز بانک تجارت نیز از 1125 دستگاه در پایان تیرماه به بیش از 1700 دستگاه تا پایان امسال افزایش خواهد یافت . علاوه بر این 1500 دستگاه POS نیز در شعب این بانک برای ارائه خدمات مطلوبتر به مشتریان نصب گردیده است . این در حالی است که  هم اکنون بیش از سه میلیون و ششصد و یازده هزار نفر از هموطنان با در اختیار داشتن تجارت کارت ، خدمات مورد نیاز خود را از طریق بانک تجارت به انجام می رسانند.

      این گزارش می افزاید : بانک تجارت برای بهره گیری بیش از پیش هموطنان از ابزارهای بانکداری الکترونیک طی سالهای گذشته اقدامات مختلفی انجام داده که از آن جمله می توان به راه اندازی 33 شعبه الکترونیکی 24 ساعته در تهران و شهرستانها ، ارائه سرویس های بانکداری اینترنتی ، موبایل بانک ، تلفنبانک و استقرار شهرک های بانکداری الکترونیک در بیش از 20 دانشگاه معتبر کشور اشاره کرد.

      همچنین در حال حاضر 6 شعبه سبا در سطح کشور فعال می باشد که طبق برنامه تعداد این شعب تا پایان سال 87 به 20 شعبه می رسد . از این تعداد 4 شعبه سبا در تهران ، شهر کرد ،  فارس و کردستان تا پایان مهرماه به بهره برداری خواهند رسید . خدمات قابل ارائه در شعب سبا به صورت شبانه روزی بوده و شامل واگذاری چک ، ایران چک و واریز وجه نقد به هر حسابی در بانک تجارت ، پرداخت قبوض ، اخذ صورتحساب و ... می باشد .