بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۶/۰۹|
      تعداد بازدید: 2570
      ساخت بزرگترین سردخانه خاورمیانه با مشارکت بانک تجارت
      در آستانه هفته بانکداری اسلامی بزرگترین سردخانه نگهداری از محصولات کشاورزی در خاورمیانه با مشارکت بانک تجارت به بهره برداری رسید .
       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در مراسم افتتاح این سردخانه که با حضوردکتر حاتم معاون برنامه ریزی وزارت صنایع و معادن ، مهندس رضا زاده استاندار فارس و جمعی از مقامات محلی استان برگزار شد تقربی مدیر شعب بانک تجارت در منطقه فارس ضمن ارائه گزارشی از روند مشارکت بانک تجارت در راه اندازی سردخانه آریاسام گفت : مجتمع سردخانه ای آریاسام بزرگترین سردخانه دومنظوره کنترل اتمسفر ایران و خاورمیانه بوده و با افتتاح این پروژه عظیم بسیاری از مشکلات کشاورزان و باغداران استان فارس و استان های همجوار در نگهداری و عرضه محصولاتشان برطرف می شود . این مهم قطعا در ایجاد تعادل در بازار میوه کشور سهم بسزایی خواهد داشت. 

      مجتمع سردخانه ای آریاسام با سرمایه مشارکتی بالغ بر 347 میلیارد ریال و با پرداخت 220 میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک تجارت ظرف مدت یکسال در زمینی به مساحت 53 هزار متر مربع احداث و راه اندازی گردیده است . راه اندازی این سردخانه با ظرفیت 45 هزار تن و 200 هزار تن سورتینگ (در ابعاد مختلف ) به ایجاد بیش از 1200 فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در استان منجر خواهد شد.

      بانک تجارت طی سالهای اخیر بخش عمده ای از تسهیلات خود را به صنایع تبدیلی مرتبط نظیر مجتمع های صنعتی تولید سردخانه ها و سیلوهای نگهداری محصولات کشاورزی ، کارخانجات کمپوت کنسرو و آبمیوه ، شالیکوبی ها و ... اختصاص داده است. مانده تسهیلات اعطایی این بانک به بخش کشاورزی تا پایان تیرماه سالجاری به بیش از  25 هزار میلیاردریال رسیده است.