بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۶/۰۶|
      تعداد بازدید: 1140
      بانک تجارت ثبت نام دانشجویان را اینترنتی می کند
      بانک تجارت امکانات لازم برای ثبت نام اینترنتی دانشجویان را فراهم کرده و این طرح به زودی در دانشگاه های کشور اجرایی خواهد شد.
       

      سیامک دولتی عضو هیات مدیره بانک تجارت که روز سه شنبه در همایش روسای شعب این بانک مستقر در دانشگاه های کشور سخن می گفت ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اقدامات لازم برای اجرای ثبت نام اینترنتی دانشجویان چند دانشگاه معتبر کشور به پایان رسیده و امیدواریم این طرح به زودی در کلیه دانشگاه های کشور عملی شود.

      عضو هیات مدیره بانک تجارت با اشاره به اینکه تحقق این هدف نیازمند انجام اقدامات گسترده جهت تهیه  نرم افزارها و سخت افزارهای مرتبط با این پروژه بوده گفت : با اجرایی شدن طرح ثبت نام اینترنتی در دانشگاههای کشور، دانشجویان عزیز هیچ نیازی برای مراجعه حضوری به بانک نخواهند داشت بلکه از خانه و از طریق موجودی حساب تجارت کارت خود می توانند کلیه هزینه های مربوط به ثبت نام را پرداخت نمایند.

      دولتی با اشاره به تاریخچه تاسیس شهرک های بانکداری الکترونیک از سوی بانک تجارت در دانشگاه های کشور گفت: بانک تجارت نخستین بانک کشور بود که محیط های دانشگاهی را برای فرهنگ سازی و توسعه خدمات الکترونیک خود انتخاب کرد و اکنون مفتخر هستیم که توانسته ایم اعتماد اساتید ، دانشجویان و کارکنان عزیز دانشگاه ها را برای استمرار و توسعه همکاری ها جلب کنیم.

      عضو هیات مدیره بانک تجارت در ادامه گفت : یکی از مهمترین اهداف مدیریت های شعب بانک در مناطق مختلف کشور ارائه خدمات مطلوب در شعب دانشگاهی بانک و برقراری تعامل مستمر و موثر با مسئولین دانشگاه ها جهت آگاهی از نیازهای کنونی و آتی دانشجویان به خدمات بانکی و برنامه ریزی برای رفع مشکلات بانکی این عزیزان است.

      دولتی ترویج هرچه بیشتر فرهنگ استفاده از پول الکترونیک و تقویت ارتباط با جوانان تحصیلکرده و آینده دار کشور را از جمله اهداف ایجاد شهرک های بانکداری الکترونیک توصیف کرد و افزود : بانک تجارت توسعه شهرکهای بانکداری الکترونیک و ارتقاء کیفیت خدمات به دانشگاهیان کشور را به عنوان یک پروژه ملی تلقی می کند و امیدواریم با تداوم رویکرد استراتژیک بانک تجارت در این مسیر بتوانیم همراهی قابل اعتماد برای جامعه دانشگاهی کشور باشیم.

      پس از سخنان دولتی، دکتر مهرانی عضو هیات علمی و قائم مقام دانشگاه تهران با اشاره به راه اندازی نخستین شهرک بانکداری الکترونیک در این دانشگاه در سال 1383 گفت: پیشرفت سیستم های آموزشی دانشگاه ها باید با پیشرفت سیستم های مالی و اداری آنها همراه باشد در غیر این صورت ایجاد تحول اساسی در نظام آموزش عالی کشور محقق نخواهد شد.

      دکتر مهرانی همچنین خواستار تداوم همکاری بانک تجارت با این دانشگاه و توسعه همکاری های پژوهشی و آموزشی مشترک شد.

      گفتنی است در این سمینار یکروزه که جهت بررسی نقاط ضعف و قوت شهرک های بانکداری الکترونیک و شعب بانک تجارت در دانشگاه های کشور برگزار شد، مدیران امور مالی، فناوری اطلاعات و مناطق بانک تجارت به ارائه راهکارهای پیشنهادی خود پرداخته و شرکت کنندگان در همایش با حضور در کارگاه های آموزشی با آخرین تغییرات مربوط به روش های ارائه خدمات الکترونیک آشنا شدند.